Inlägg från: niskalainen |Visa alla inlägg
  • niskalainen

Mammor i Umeå

hej! Jag har en dotter på 3 1/2 vecka och jag skulle gärna ta en fika nån dag! Bor på mariehemsvägen, verkar vara fler i närheten  om jag förstått saken rätt?

• niskalainen

Fiket vid barnens hus låter utmärkt tycker jag!
     Den här veckan är min sambo hemma så vi passar på att njuta av det men nästa vecka är jag solo igen med Greta, några som är sugna på att boka in en fikaträff någon av de dagarna?

• niskalainen

Jag får långväga besök torsdag-lördag så det vart kört för min del den här veckan... men tiden runt ett eller två låter väldigt bra annars, vad sägs om tisdag kl.13:00 (bara för att komma med ett konkret förslag)

• niskalainen

Jag har en brio happy barnvagn, mörkblå/vit och jag kommer ha på mig en svart modell längre vinterjacka och gråstickad mössa om vi ses utanför. Om jag kommer före kommer jag nog gå in på fiket och sätta mig och vänta och då har jag jeans, tröja och kofta, mörkbrunt långt hår i hästsvans eller utsläppt. Jag är rätt lång själv också

Mitt mobilnummer är 0708627052 och jag heter Linda

• niskalainen

Umeåtjej: trevligt!

Jag tycker också vi ska göra om det snart, 1:a advent är redan nästa söndag (aaaaahh!!!) och sen sätter det fart... :P

• niskalainen
    Blomsteröga skrev 2010-11-19 19:39:32 följande:
    Ja snart börjar julruschen, usch

Det finns ett fik på älgvägen som är lite lugnare än det på Barnes hus. De har inte lika stort fikautbud och tar bara kontanter, men sist jag var där var det gott om plats. Det kanske kan vara något om vi vill komma undan julruschen?

Umeåtjej, Välkommen hit!
    Visst är det kafé Vanlijdrömmen? Jag har inte varit där än trots att jag bor nästan bredvid... skulle vara trevligt att ses där nästa gång! När är ni fikasugna?
  • niskalainen

Fredag funkar fint för mig, men nästa vecka passar också bra om det funkar bättre för er andra. Jag är sååå flexibel

Alla får väl ta med något hemifrån, en matta, gardin, duk, ljusstake eller nåt så får vi inreda själva

• niskalainen

Jag är alltid fikasugen, det kom samtidigt som Greta ungefär...
    Umgänge och kaffe sätter liksom lite extra krydda på tillvaron!

kl.13 på fredag funkar finfint!

Svar på tråden Mammor i Umeå