Mammor i Umeå
hej! Jag har en dotter på 3 1/2 vecka och jag skulle gärna ta en fika nån dag! Bor på mariehemsvägen, verkar vara fler i närheten om jag förstått saken rätt?
hej! Jag har en dotter på 3 1/2 vecka och jag skulle gärna ta en fika nån dag! Bor på mariehemsvägen, verkar vara fler i närheten om jag förstått saken rätt?
Fiket vid barnens hus låter utmärkt tycker jag!
Den här veckan är min sambo hemma så vi passar på att njuta av det men nästa vecka är jag solo igen med Greta, några som är sugna på att boka in en fikaträff någon av de dagarna?
Jag får långväga besök torsdag-lördag så det vart kört för min del den här veckan... men tiden runt ett eller två låter väldigt bra annars, vad sägs om tisdag kl.13:00 (bara för att komma med ett konkret förslag)
malla25 och Blomsteröga, gäller fortfarande fika imorgon? Jag är taggad!
Jag har en brio happy barnvagn, mörkblå/vit och jag kommer ha på mig en svart modell längre vinterjacka och gråstickad mössa om vi ses utanför. Om jag kommer före kommer jag nog gå in på fiket och sätta mig och vänta och då har jag jeans, tröja och kofta, mörkbrunt långt hår i hästsvans eller utsläppt. Jag är rätt lång själv också
Mitt mobilnummer är 0708627052 och jag heter Linda
En gång är ingen gång så självklart måste vi göra om det!
Umeåtjej: trevligt!
Jag tycker också vi ska göra om det snart, 1:a advent är redan nästa söndag (aaaaahh!!!) och sen sätter det fart... :P
Fredag funkar fint för mig, men nästa vecka passar också bra om det funkar bättre för er andra. Jag är sååå flexibel
Alla får väl ta med något hemifrån, en matta, gardin, duk, ljusstake eller nåt så får vi inreda själva
Jag är alltid fikasugen, det kom samtidigt som Greta ungefär...
Umgänge och kaffe sätter liksom lite extra krydda på tillvaron!
kl.13 på fredag funkar finfint!