Mammor i Umeå
Kul! 13 på vaniljdrömmen då Ses imorgon!
Kul! 13 på vaniljdrömmen då Ses imorgon!
fesun och Hannaelida: vad kul med fler!
Jag heter Linda och min dotter Greta blir 4 månader nästa vecka.
Blomsteröga: vore trevligt att komma till er på hemmafika om det fortfarande passar!
Jag är upptagen onsdag och torsdag och ska till tandläkaren fredag förmiddag men fredag eftermiddag funkar fint. Så om någon av de andra dagarna funkar bäst för er så behöver ni inte ta hänsyn till mig, då hakar jag bara på nästa gång istället!
Fredag funkar inte för mig så jag hänger med nästa gång istället!
Hej Ellabay! Vad trevligt att se dig här inne, välkommen
På söndag är det Gretas dop i Mariakyrkan, jag har drömt massa mardrömmar om det. Typ att kyrkan ägs av TV4, att vi glömt sätta på henne dopklänningen, att solisten glömt bort dopet, att vi inte hade nån kantor och att prästen var så stressad att dopfaddrarna inte hann göra sina grejer. Så allt som kan gå fel har gått fel i drömmen, så det kan få flyta prickfritt i verkligheten tack... Det konstiga är att jag inte känt mig stressad alls men det måste ligga väldigt undermedvetet.
Jag fikar gärna nästa vecka, då borde jag vara lugn som en filbunke och jag har inget inplanerat någon av dagarna än så länge.
Dopet gick fantastiskt, det var mycket musik och en väldigt varm och kärleksfull stämning. Har haft besök hela helgen så vi är trötta men lyckliga. Greta sov hela dopceremonin, ryckte till lite när hon fick vatten på huvudet men somnade om och vaknade lagom till fotografering och fika
Vi kommer på fika på onsdag!
Alltså, nu känns ju det här lite dåligt när redan så mångapassat men vi nog den här gången också. Sambon kommer hem snart och ska få ta Greta så jag får sova lite, känner mig inte helt hundra i kropp och själ.
Hemmafika nästa vecka i stället? Eller ett nytt försök redan på fredag, vad säger ni?