• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • Jahajaj

Hej!
    Är lite sugen på att haka på er om det går bra? Glad
    Har en liten kille på 2 månader!

• malla25

jag ska till mina föräldrar och kommer inte hem förräns på onsdag-torsdag för på torsdag ska jag på bvc :)

• Blomsteröga

Jag har rätt mycket för mig till veckan, men om ni bestämmer en dag och tid så ser jag om jag kan hänga på. Tisdag och onsdag kan jag i alla fall inte. W ska vaccineras på onsdag så det är möjligt att vi är lite trötta på torsdag. Hur har era barn reagerat på vaccineringen?
    Som sagt bry er inte om mig när ni väljer tid. Jag kommer om det skulle passa.

• Umeåtjej

Jag har också en del inbokat i början på veckan men hur ser torsdag ut för er? malla25 du skulle väl till BVC men en fika kanske hinns med ändå :)
    Blomsteröga: tim var lite grinigare än vanligt den dagen då han fick sprutorna han fick också lite feber men jag behövde inte ge alvedon. Dagen efter var han som vanligt :)

• malla25

Vinyan: min Bella är 6 månader. Så hon är älds av alla. Stora tjejen :) Det gick hur bra som helst o vaccinera Bella vart lite ledsen efteråt men gick över snabbt och 2:a gången gick hur bra som helst :)

Svar på tråden Mammor i Umeå