• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • malla25

ja vä'lkommen hit Umeåtjej. Ja dit har jag inte vart än har bara vart inne i huset men inte själva cafét. Ja vi får ta oss en fika dag igen va super trevligt =)

• MissDezibel

Jag har varit massvis med gånger på Café vanlijdrömmen med mitt förra jobb
    De är stor och rymligt kanske itne så super mysigt men vi kan nog få det trevligt :)

När passar det er?
    Blir fredag för tidigt?
    Passar nästa vecka bättre?

• niskalainen

Fredag funkar fint för mig, men nästa vecka passar också bra om det funkar bättre för er andra. Jag är sååå flexibel

Alla får väl ta med något hemifrån, en matta, gardin, duk, ljusstake eller nåt så får vi inreda själva

• Blomsteröga

Jag hänger på Är också ganska flexibel känns det som. Med trevligt sällskap blir det säkert mysigt även om fiket brister lite i mysfaktor

• Umeåtjej

För mig fungerar fredag också bra :) har tid på BVC kl 11 men efter det är vi med.

• MissDezibel

Ja men ska vi säga fredag kl 12 eller 13 då?
    Och känner vi då enormt sug nästa vecka kan vi ses då oxå :)

• malla25

Ja det blir bra de =) Ja jag kommer nog va suger nästa vecka också =) Alltid kul att göra nått istället för att bara va hemma

• Umeåtjej

om 13 fungerar för er andra så kan vi väl köra på det, då hinner jag hem en sväng efter BVC. Blir trevligt att träffas Glad

• niskalainen

Jag är alltid fikasugen, det kom samtidigt som Greta ungefär...
    Umgänge och kaffe sätter liksom lite extra krydda på tillvaron!

kl.13 på fredag funkar finfint!

Svar på tråden Mammor i Umeå