• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • niskalainen

hej! Jag har en dotter på 3 1/2 vecka och jag skulle gärna ta en fika nån dag! Bor på mariehemsvägen, verkar vara fler i närheten  om jag förstått saken rätt?

• MissDezibel

Hej igen!
    Oj så dålig jag varit på att sitta vid datorn fullt upp med annat helt enkelt
    Badrummet ska rivas å renoveras om så de är emr eller midnre kaos här, fortfarande :P

Jo vi är många som bor kring marie-områdena :)

Men vi får väl ta å styra upp nått snart?

• Blomsteröga

Välkommen hit niskalainen!

Jag och dottern börjar få någorlunda liknande rutiner på dagarna så även vi kanske kan hänga på en fika. Jag föreslår fiket vid Barnens hus

Miss Dezibel, Jobbigt med badrumsrivning. Hoppas ni får ordning i kaoset snart.

• niskalainen

Fiket vid barnens hus låter utmärkt tycker jag!
     Den här veckan är min sambo hemma så vi passar på att njuta av det men nästa vecka är jag solo igen med Greta, några som är sugna på att boka in en fikaträff någon av de dagarna?

• malla25

Ja det låter bra det nästa vecka :) Jag är då sugen på en fikaträff :)

• Blomsteröga

Vi kan vl bestämma en tid och dag så får vi se hur många som kan haka på. ett,två-tiden skulle funka för mig. Jag har inget alls inplanerat någon dag än så länge.

• niskalainen

Jag får långväga besök torsdag-lördag så det vart kört för min del den här veckan... men tiden runt ett eller två låter väldigt bra annars, vad sägs om tisdag kl.13:00 (bara för att komma med ett konkret förslag)

• malla25

Ja precis =) Har inte heller nått planerat eller så. Tisdag nästa vecka kl 13:00 bli jätte bra får vi väll se hur många det är som vill hänga på :)

• Blomsteröga

Jag hänger på om det blir en bättre dag än idag Gnällig dotter och oplogade vägar...

• malla25

tycker att dom sandar för lite. Den där branta skosbacken från mariehem till marieberg är juh livsfarlig :P

Svar på tråden Mammor i Umeå