Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Ja men ska vi säga 11 på vaniljdrömmen imorgon då! :)
Låter kanon :) vi ses imorgon
Jag kommer dit Förhoppningsvis var skrikpaniken ikväll en engångsföretelse. Förstår inte vad som hände, men nu sover hon gott.
Trevligt fika idag som vanligt
Malla25, Vi saknade dig. Hoppas allt är bra med er!
japp det va trevligt att träffas idag synd att du inte dök upp Malla25 men det blir fler fikaträffar hoppas jag o då kan förhoppningsvis alla va med.
Ha en skön kväll!!
Hej tjejer sorry att jag inte kom men vart så att jag sov hos min kompis. Ja blir ju fler gånger tänkte på er men nästa gång ska jag va me.
G'morron i tråden!
Malla, Precis! Det blir fler gånger
Niskalainen, Hur går det? Har Greta fortfarande jobbigt med magen?
Hej hej!
ja, Greta har fortfarande jobbigt med magen och det blir mer sömn dagtid än nattetid nuförtiden. Något positivt är att hon pruttat järnet det senaste dygnet och även om det innebär att det inte direkt luktar mumma här hemma så är det skönt att det händer något. Vi väntar ut de här veckorna då det händer mycket i tarmarna och försöker hjälpa henne så gott vi kan.
Hoppas vi kan hinna med någon mer fika innan jul!
Niskalainen, Fisar är bra. Hoppas att det blir bättre för henne. Det är så jobbigt för de små och för föräldrarna också.
godkväll allihopa :) håller med att fisar är bra. Bella hon bruka släppa värdlens brakare ibland men är bara bra då får hon ut gaserna ;) Ja jag får hoppas att vi hinner nå fika innan jul