Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Ja precis men vill varken smitta ner er eller era små. Ja de kommer ju fler gånger =) Tack
Krya på dig Malin!
Och tack ni andra för trevligt fika idag!
Ja tack för trevligt fika! Jag kikade in på Tentons hemsida eftersom vi pratade om zumba. "Testa olika dansstilar såsom funk, salsa och afro, och dansa som du vill" Det låter skitbra Dansa som du vill är precis i min smak
För övrigt funderade jag på när jag gick hem om vi skulle kunna ha hemmafika någon gång? Vi har det ganska trångt särskilt i hallen med alla vagnar, men det skulle ju kunna gå att boka kvarterslokalen och ha lite knytis någon gång. Kräver dock lite framförhållning.
Ja tack för ett trevligt fika idag :)
hemmafika framöver tycker jag låter som en bra ide, vi får planera för det. Har du möjlighet att låna kvartersgården så e ju det kanon. Här kan vi också va, det här med vagnarna får lösa sig :)
Har också varit inne på tentons sida ikväll o blev riktigt peppad!!
Malin: krya på dig!
Hej o tack tjejer Nu har lillan fått ögoninflammation också så de va tur jag va hemma. Ja knytis låter som en toppen idé
Hemmafika låter trevligt, jag har också tänkt på det. Vi kan vara här också, det finns (lite olovlig) barnvagnsplats innanför porten och annars har vi en lång hall. Vi får ha fikaturné helt enkelt!
apropå träning så gick jag på afropasset igår och det var betydligt lättare att ta sig igenom än det innan jul, kroppen kanske börjar komma igång lite ändå. Vore kul med träningssällskap nån gång, jag går iväg på afropass på onsdagar.
Afropass de lät roligt. Måste nog börja träna snart är verkligen inte i form. Är lite lat av mig men de ska bli andra bullar
Bullar? Vem sa bullar?