Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Hej var in och såg tråden första gången idag. Är nybliven mamma i Umeå, fick min lilla son 19 januari så allt är fortfarande supernytt och spännande :). Känner inte många andra som är föräldralediga här i stan så det vore kul att få kontakt med fler.
Har en son på 4-månader, tycker också att det skulle vara kul att lära känna fler som är föräldralediga :)
Hej och välkomna Hannaelida och fesun!
Trevligt med fler i gruppen
Hej o välkommna till tråden. Jag heter malin o har en dotter som är 7 snart 8 månader så hon är älds i gruppen va jag som starta denna tråd men super kul att det är fler me. Ju fler man är desto roligare
Tackar :) Alltid trevligt att lära känna nytt folk. Även om bebis är mysig blir man lite uttråkad efter ett par månader :)
Tackar också! Håller med Fesun, alltid kul med nytt folk och träffa andra som är hemma om dagarna. Än så länge är jag uppfylld av min lille kille men jag tror att behovet av sociala kontakter kommer öka med tiden :). Låter trevligt med fikaträffar!
fesun och Hannaelida: vad kul med fler!
Jag heter Linda och min dotter Greta blir 4 månader nästa vecka.
Blomsteröga: vore trevligt att komma till er på hemmafika om det fortfarande passar!
Välkommen till tråden och fikaträffar Hannaelida och fesun Jag antar att jag ändå inte är anonym på den här siten längre... Jag heter Elisabeth och har en dotter som heter Wilma som är snart fem månader.
Niskalainen, Jag satt just och funderade på hemmafika. Wilmas farmor var här i helgen och hon blev jätteförkyld. Nu tycker jag att Wilma börjar hosta också. Fast jag vet inte, ibland hostar hon ändå. Hur som helst vill vi inte smitta ner några andra föräldrar och bebisar så det kanske är bäst att skjuta på det en vecka.
Va tråkigt blomsteröga hoppas det inte blir värre!
Jag är väldigt sugen på en fika träff i veckan
Ni är välkomna hit om ni vill har dock sjukt dåligt med plats för barnvagnar
men vanijdrömmen finns ju alltid :)
Vad säger ni nya är ni uppe för en fikaträff?
Absolut, skulle vara jättekul med fikaträff! Kan nästan när som :)