Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Fredag funkar inte för mig så jag hänger med nästa gång istället!
Jag är osäker på fika den här veckan också. Wilma hostar och är lite gnällig fortfarande. Dessutom börjar jag känna något i halsen Ja, ja det är väl bara att vänja sig... Med småbarnsåren kommer ju diverse barnsjukdomar har jag hört
Och nu säger W:s pappa att han också känner något i halsen. Määäh!
Jag har funderat på att gå till öppna förskolan på Ersboda. Jag tror det brukar vara sångstund halvelva på tisdagar, men de öppnar tidigare. På tisdagar är det upp till 18 månader. Någon som har lust att haka på nästa vecka. Om vi är friska då förståss.
Blir det nå fika imorgon eller ska vi avvakta tills fler kan? :)
Hej hallå!
Hittade den här tråden och tänkte att man kanske kunde få haka på?
Heter isabella och har en dotter på två månader. Hon heter Eira och vi bor på tomtebo. :)
Niskalainen känner jag igen. ;)
Hej Ellabay! Vad trevligt att se dig här inne, välkommen
Hej och kul att se dig här Ellabay!
Vi kanske ska ta fikan nästa vecka och hoppas att fler kan då? Jag tror att jag nog kan vilken dag som... Vart bor du Fesun? Är du nyinflyttad i stan? Jag har ingen bil men om du bor här omkring kan vi ju såklart gå tillsammans om det blir fika nästa vecka. Jag bor på Berghem.
Jag vill nog också fika nästa vecka
Nästa vecka blir bra, kan alla dagar förutom torsdag :)
Bor på mariehem. Njae har bott här i 1½ år haha, har bara inte lärt mig hitta än :)
På söndag är det Gretas dop i Mariakyrkan, jag har drömt massa mardrömmar om det. Typ att kyrkan ägs av TV4, att vi glömt sätta på henne dopklänningen, att solisten glömt bort dopet, att vi inte hade nån kantor och att prästen var så stressad att dopfaddrarna inte hann göra sina grejer. Så allt som kan gå fel har gått fel i drömmen, så det kan få flyta prickfritt i verkligheten tack... Det konstiga är att jag inte känt mig stressad alls men det måste ligga väldigt undermedvetet.
Jag fikar gärna nästa vecka, då borde jag vara lugn som en filbunke och jag har inget inplanerat någon av dagarna än så länge.