Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
hej hej :)
Jadå det va trevligt men saknade dig :) Ja du får hänga på nästa gång :P
hej alla! ser att ni är några stycken som ses då och då och undrar om man får haka på någon gång kanske? har en tjej på strax över 5 månader som uppskattar att träffa folk hon med :)
Hej Emet
Självklart är du och din dotter välkomna!
När vi ska träffas igen nästa gång har vi ännu inte bestämmt så det är bara att haka på
:D
Hej emet o välkommen. Ja visst får du hänga med blir bara roligare med fler jag har en dotter på strax över 6 månader
god jul på er alla =)
Hoppas ni haft en underbar julhelg
Här hemma tar vi det bara lugnt idag men tänkte ge oss ut på stan imorgon
Och snart är det ett nytt år
Hopaps vi kan styra upp och träffas snart igen!
Hej Emet, kul med fler i tråden!
Sambon är råförkyld för tillfället men jag verkar klara mig (peppar peppar...), vi är hemma och slappar efter en julhelg hos svärföräldrarna. På onsdag kör vi ner till min familj i Åkersberga, ska bli härligt att Greta äntligen ska få träffa sina mostrar och kusiner! Hoppas vädret stabiliserat sig så vi inte måste skjuta upp nedåtresan, vi har ingen lust att fastna i snödrivor på E4:an.
Njut av slutet på året nu så ses vi 2011!
Hej alla. Ja här har det då vart lungt är hos mina föräldrar. Känns lite skönt att få komma ut på landet och slippa stan ett tag =). Okej de lät inte så kul niskalainen att han är förkyld du får hoppas att du inte smittas *peppar, peppar ta i trä* :P Okej är väll ganska långt dit. Får hoppas att bilresan går bra.
Ha ett super gott nytt år allihopa så får vi styra upp en träff snart efter allt jul stök och nyårs firande =) Kram på er
God Fortsättning alla! Jag hann aldrig titta in i tråden innan vi for söderut, men nu är vi hemma igen. Wilma är lite snuvig, men det verkar vara en lindrig variant. Skönt!
Niskalainen, Vi åkte hem igår och det gick bra. Det är vinterväg hela vägen till Söderhamn sen vet jag inte. Mellan Hudiksvall och söderhamn är det kopiöst med snö så nu borde det väl inte snöa mer, men vädret följer ju ingen logik Hoppas resan går bra. Kör försiktigt!
Malla, Håller med om att det är skönt att slippa stan ibland.
Emet, Jag har en dotter som snart är fyra månader.
Okej va bra att resan tillbaka gick bra :) Sj har man lite lång tråkigt här på landet men tur man har lillan att pyssla med på dagarna ;) Vad händer på nyår då? Sj ska man vara här och fira med släkten. Ska bli roligt för Bella att få fira första nyår =) Men ha det bra allihopa så hörs vi snart och ses. Få styra upp med fika så snart man är hemma igen. Kram på er!!