Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Vi ska på BVC halv två imorgon men före eller efter det funkar för mig (förutsatt att jag fått sova lite för Greta har en hel del tjorv med magen nu...).
MissDecibel, Niskalainen, Onsdag passar bäst för mig.
Skönt att ni är friska igen MissDezibel.
Niskalainen, Jobbigt med tjorvig mage Det är inte helt ovanligt runt åtta veckor har jag hört.
Jag kan inte onsdag men å andra sidan är jag osäker på imorgon också så ta den dagen som passar er bäst. Jag är så sjuuukt trött nu och hade glömt att vi ska på middag med Williams jobb ikväll, och med tanke på hur nätterna med Greta är nu så jag ska jag ha på agendan att försöka ta igen lite sömn imorgon om jag får chansen...
Jag testar fänkålsté nu, både ett par koppar om dagen till mig och ett par teskedar till Greta före varje amning. Hoppas det ska hjälpa, efter första försöket med té till Greta före amningen sket hon ner såväl body som byxor... :P
Vet inte om det var tack vare téet eller inte men man hoppas ju att det ska hjälpa. Annars får vi testa minifom.
Blomsteröga: det är lugnande att höra att det är normalt, ska till bvc imorgon och ska passa på att "prata ut"
Oss skulle det nog passa bäst imorgon men passar de bättre onsdag kanske vi kan försöka
Kom på att jag har en himlans massa smörgåstårtor å baka inför en begravning på fredag
Harry hade en hel del tjorv med både sömn å mage kring 7-9 veckor men sen blev det en hel omvändning
Vad säger ni tror ni att det passar nångång under morgon dagen eller ska vi styra det längre fram?
För oss passar också onsdag bäst men kan ni andra imorgon så kanske vi kan komma med en stund iallafall.
Okej men om vi säger onsdag skulle vi kunna ta det lite tidigare då?
Kanske vid 11? :)
Jag kan komma onsdag kl 11.
Jag kan också kl 11, ska vi ses på vaniljdrömmen igen eller har ni något annat förslag?
Jag tyckte det var bra på vaniljdrömmen
Hej allihopa. Får man hänga med? ;) Jag kan också på onsdag för idag har jag lite och stå i. Ska bli kul att träffa er igen :D