• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • Blomsteröga

malla25, Den backen är livsfarlig även när det inte är vinter Jag brukar gå runt, antingen där bussarna kör eller åt andra hållet. Då blir det inte lika brant.

• malla25

Ja den är riktigt livsfarlig :) Ja jag bruka också gå där bussarna kör mk bättre o inte lika brant :) Ni som är sugna på fika så kan ni juh komma på cafet på barnens hus =)

• Blomsteröga

Japp, jag är också taggad Hur hittar vi varandra? Det kan ju finnas fler med barnvagnar utanför barnens hus

Lillan åker en svart/silver Emmaljunga citycross och jag har nog jeans och min svarta täckjacka med pälskrage på mig.

• malla25

är super taggar också =) Jag kör en brun babytravel 3 hjulig barnvagn =)  Jag har nog på mig jeans, vit svart jacka och blå mössa så får väll se om vi hittar varandra haha :P annars kan man ringa varandra haha :) 0738486171 är mitt nr om vi inte skulle finna varandra och jag heter Malin =)

• malla25

ska vi ses imorgon kl 13 utanför barnens hus hoppas de kommer fler som vill va me på en fika =) ses imorgon allihopa som nu kom =)

• niskalainen

Jag har en brio happy barnvagn, mörkblå/vit och jag kommer ha på mig en svart modell längre vinterjacka och gråstickad mössa om vi ses utanför. Om jag kommer före kommer jag nog gå in på fiket och sätta mig och vänta och då har jag jeans, tröja och kofta, mörkbrunt långt hår i hästsvans eller utsläppt. Jag är rätt lång själv också

Mitt mobilnummer är 0708627052 och jag heter Linda

• MissDezibel

Hej Hej!
    Jag ska försöka ta mig dit jag oxå så man får träffa er :)
    Jag ahr en grön Brio joy barnvagn och lila/svart täckjacka

Ses imorgon!

• malla25

Tack tjejer för en jätte trevlig dag. Va super kul och äntligen få träffa er. Sorry om jag inte sa så mk men är lite blyg av mig men hoppas vi kan göra om detta :)

• Blomsteröga

Malla25, Jag tycker också att det var jättetrevligt

Svar på tråden Mammor i Umeå