Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Jossan90 skrev 2010-09-17 19:42:01 följande:

Men om vi är så dåliga och allt ni påstår, skit i att skriva i tråden då!

Ni behöver inte kommentera

Jag förstår inte riktigt problemet? Du som stolt SD-anhängare borde väl bara tycka det är bra att folk med andra åsikter hänger här. Då kan du ju berätta vad som är så bra med SD och värva fler väljare. Så skulle jag tänka i alla fall.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-17 19:43:02 följande:
    Ni icke Sd väljare en fråga till er
    Vill ni ha massindvandring?
    Nej det vill jag inte.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-17 19:51:34 följande:
    ni skulle aldrig rösta på Sd det har jag förstått längeeeeeeeeeee
    Nej. Och vet du vad det beror på? Jo, att ingen ännu har lyckats komma med några vettiga (eller korrekta) argument för att få någon av oss att göra det... Så varsågod, ge my guest.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vad ska man göra med SDs ungdomsansvarige då tycker du? Hon är just nu misstänkt för spritsmuggling till våra stackars fina svenska ungdomar.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    LillaPinglan skrev 2010-09-17 20:13:13 följande:
    vi ska göra samma med henne som med de i de röd gröna som "käkar sin toblerone" på arbetstid och tittar på strippor ihop med familjer.
    Inget av detta är olagligt. Stor skillnad.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-17 20:48:36 följande:
    Men det kvittar, kommer man till ett land så ska man visa RESPEKT! Kvittar om man kommer till sverige eller iran. Men vi hade nog stenas eller hängs om vi svenskar skulle flyttat ner där och inte visat någon respekt och rånat lite iranare eller vad man säger!
    Ja, eller svenneknullat lite halvöppet på en kyrkogård mitt på dan på fyllan i ett muslimskt land. Smuts.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-17 21:08:14 följande:
    Vem har gjort det?

´Svenska turister på semester. Fast det klart, det är ju bara "ett par veckor" som någon sa. Jag höll i alla fall på att sätta frukostkaffet i vrångstrupen ute på balkongen när jag såg det. Kräks  Men det klart, det är ju "deras" fel. De lurar ju i Svenskarna massa sprit på semestern och lurar dem att bete sig som svin.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Sixxty skrev 2010-09-18 09:06:03 följande:
    Det är så otroligt naivt att tro att landets problem är så "enkla" att lösa som att begränsa invandringen och tvinga människor att bli "svenska"
    Det är ju inte första gången i historien det händer. Folk lär sig inget. Det fanns visst en snubbe i Tyskland som också trodde man kunde skylla allt på "invandrare". Hitler hette han visst.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    ElmaJ skrev 2010-09-18 09:27:36 följande:

" target="_blank">

Hoppas att någon orkar se båda delarna, sakligt och informativt.

Om inte så kan jag rekomendera gruppen "inga invandrare" på facebook.

Ha en skön lördag!
    Har redan sett båda delarna. SD-anhängarna i tråden påstår att människorna i filmen är såna som "inte vet vad de pratar om" alternativt så "orkar" de inte se båda filmerna. Gråter
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    I Blackrose I skrev 2010-09-18 09:41:04 följande:
    Men nu ska du inte jämföra nazister med SD. Då blir dom sura. Det var visst någon som sa till mig att det kommer inte bli som Nazityskland, att folk förstår bättre idag och är källkritiska. Yeah right...

Att tro verkligheten ser ut som den gör utanför min dörr är ju verkligen källkritiskt. Obestämd
    Jo att folk är källkritiska ser vi ju tonvis av exempel på i denna tråd.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!