Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Knugen2010 skrev 2010-08-26 15:49:47 följande:
    Jag tog bort en av mina första frågor därav "frågorna"

Min gissning är: 3,8%
    Jag gissar på 3, 7
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-08-26 16:09:34 följande:
    me too
    Ja, nu fick vi ju lite nytillskott i tråden också, så då kanske det blir lite mer spännande utlägg om fördelarna med SD. För Lisagirl är väl ny?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-26 18:51:07 följande:
    SD har ju störst antal invandrare i sitt parti. Tror du dom kastas ut senare?
    Nej för i så fall krävs ju ganska rejäla lagändringar. De som röstar är ju de facto Svenska medborgare och inget annat. Däremot lär de ju få problem om de har släkt som de vill återse (en längre tid) i Sverige.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Men kan ni inte lägga ner... Fan va pinsamt... Kräks

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Knugen2010 skrev 2010-08-26 19:24:56 följande:
    Men Sverige är ju ett utmärkt exempel på att stor invandring är till fördel.
    Ingen är intresserad av de stora sakfrågorna, de tycker det är viktigare att ägna sig år hårklyverier och personliga påhopp/argumentation.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-26 19:40:46 följande:
    Ah, nu var det annat ljud i skällan. Det är en väldigt stor fråga om invandrarna inte själva vill känna sig hemma här. Det förenklar ju inte saken precis.
    Ja, det är en väldigt stor fråga. Om man håller diskussionen på ett generellt plan och utbyter erfarenheter, tilltalar varandra på ett respektfullt sätt och lyssnar på varandra kanske man till och med lär sig något. Jag ser inte det här, men jag kanske missar något?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Nathalie009 skrev 2010-08-26 19:47:08 följande:
    jag tror SD kommer få många röster detta val. Nästan alla ja känner som tidigare röstat på annat ska nu rösta på SD, så jag tror definitivt dom kommer få många röster.
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7654878.ab

Om du är intresserad kan du ju kolla sifomätningar. De brukar ge en hyfsad bild av läget.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Nathalie009 skrev 2010-08-26 19:52:12 följande:
    hahaha jag har ingen kort stubin kanske lät då var mest nyfiken :) Det ligger nån förbannelse över FL för man låter alltid så sur när man skriver här d va faksikt inte meningen :)

Mest nyfiken varför du är här och skriver finns väl massvis med trådar om alla som inte gillar SD?
    Antagligen för att en diskussion där alla tycker lika inte blir mycket till just diskussion. Här får ju alla (som har ett öppet sinne) möjlighet att lära sig något nytt.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-08-26 21:36:20 följande:
    Ja det vill jag med men tyvär är det lättare sagt än gjort i denna tråd då det ska ältas dag ut o dag in om samma dravel hela tiden.
    Men skriv om annat då. Det är ju ingen som hindrar dig. Jag tycker det skulle vara jätteintressant att höra mer om deras politik. Förutom invandrarfrågan. För det kan väl inte vara bara det de ska gå till val på?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Ammy skrev 2010-08-28 18:19:02 följande:
    Nu öppnas tråden igen efter ännu en rensning.
    Varken pajkastning eller påhopp tolereras, då även moderator sagt till tidigare och detta inte tagits hänsyn till.
    Fortsatt pajkastning eller påhopp kommer att resultera i varning som påföljd vilket innebär skrivstopp i 24 timmar.
    Håll er nu till TS och diskutera på en bra nivå, annars måste vi stänga tråden.

//Moderator

Varför försöka piska en död häst? Stäng skiten på en gång istället. Båda sidor har ju med tydlig pinsamhet bevisat att de absolut inte klarar av att föra en politisk diskussion.

Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!