Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Jossan90 skrev 2010-09-16 18:51:17 följande:
    Lars Berg, fd chef för Malmö Brandkår rapporterar :Vi har flest skolbränder i världen.
    FN-organet UNODC rapporterar : Sverige har näst flest våldtäkter i världen

hmmm undra varför?
    Ja det är verkligen skitkonstigt att vi ligger 2:a på våldtäktslistan. För om det är invandrare som våldtar mest så borde ju i princip alla andra länder ligga före.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 21:30:29 följande:
    kanske skillnad på tjejer i kortkort o tjejer i niqab. vilket är sexigast tror du? o vad ger våldtäkt för straff i deras hemland mot ett tag på hotell Kumla?
    Du kanske ska läsa på lite om våldtäkt. Det handlar oftast inte så mycket om ett rent sexuellt våld. Alltså är kvinnans klädsel ganska oviktig.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 21:43:46 följande:
    ok.. hur många kvinnor går själva genom stan mitt i natten eller joggar runt ensamen osv i deras hemländer?

nu fattar du nog min poäng.
    I de flesta länder kan även kvinnor vistas ute på egen hand. Det enda land jag känner till där de inte får det är Afganistan, men det kanske finns fler? Sen sker ju inte alla våldtäkter på nätterna heller så det resonemanget håller ju inte.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 21:48:27 följande:
    De vågar inte anmäla så som vi gör i sverige
    Nej precis. Vilket gör att siffrorna på var det begås flest våldtäkter är en barnsaga. Lagar kring vad som klassas som våldtäkt förvrider siffrorna ytterligare.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 21:49:15 följande:
    Bra skrivet
    Så då kan du bara dra på dig ett lakan när du är på väg hem om du känner dig nojig.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 21:54:55 följande:
    mm o dom kan knappt visa sig med risk för att nån man ska attraheras av dom o våldta dom.
    Vilka dom? Jag kan ju bara tala för mig själv och de 5 år jag levde i ett muslimskt land. Jag gick ut utan några problem, någonsin.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:06:03 följande:
    du är nog inte så attraktiv,finns fördelar med allt ;)
    Och du tror på fullaste allvar att våldtäkt handlar om huruvida man är attraktiv eller ej?

Ditt patetiska försök till förolämpning tänker jag inte ens bemöda mig med att anmäla. Det säger mer om dig än mig så det får stå kvar.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:04:32 följande:
    Ja man kanske skulle testa det,
    men många som våldtar är oftast psykisk sjuka och är oftast bara ute efter makt!
    Precis. Så  man kan ju undra varför kläder/utseende skall diskuteras.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 22:03:02 följande:
    tex... muslimer ber inte tillsamman utan kvinnor o män ber var för sig så dom inte ska bli attraherade av varran.
    Men det handlar ju knappast om att de vill minimera risken för våldtäkter i mosken. Det fattar du väl ändå?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 22:10:49 följande:
    Att Miranda inte har blivit våldtagen även fast hon bor i Vilda western säger ju också sitt...
    *vägrar sänka mig till den nivån*
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!