Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Bejje skrev 2010-09-16 22:19:02 följande:
    Haha, du har nog kollat på för mycket film Tungan ute På film ser man ofta sådant hända, men i verkligheten gör det inte det. Ser jag någon som vickar på rumpan och är skithet så visst kollar jag lite extra, men jag ramlar inte, går inte in i stolpar eller dyl. Har aldrig hört talas om någon som gjort något sådant i min närhet.
    Eftersom du är man så är det nog svårt för dig att svara på hur det förhåller sig, förutom när det gäller dig själv. Jag kan garantera att det inte bara "är sånt som händer på film".
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:28:40 följande:

En sak som gör mig så jävla arg är omskärelse på kvinnor i muslimska länder. Hur tänker människorna? jag vill inte ha några sådana människor i detta land som tycker det är bra med kvinnlig omskärelse!

Kvinnlig omskärelse är väl ändå inget som påbjuds inom islam va? Eller ens inom någon religion mig veterligen.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 22:30:52 följande:
    mm såg en dokumentär om det.. dom släpar ut flickor i skogen o skär utan bedövning o många dör när det blir infekterat.

vilket öde.... så jävla synd om vissa kvinnor så det finns inte. dom männen borde kastreras på samma sätt.. med trubbig yxa.
    Det är oftast kvinnorna som är mest pådrivande i allt hålla denna företeelse i liv. Konstigt va?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:32:49 följande:
    Ja det är helt sjukt, tänk så många män som tycker det är BRA!
    Inga sådana män i detta land, fast det säkerligen finns redan!
    Funderat på varför de tycker det är "bra"? Kan det vara så att de inte är så välutbildade att de ens vet alla för och nackdelar? Kan det vara så att de bara lyssnat på folk i sin omgivning som proppat på dom en gammal sedvänja som bara ska leva vidare? Att de egentligen inte har kunskapen att "välja" på något annat sätt?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:37:31 följande:
    det är tradition
    Nähä? Tomte
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:38:16 följande:
    inte i somalia
    Tror du de har en speciell Koran i Somalia eller?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:39:35 följande:
    finns något som heter sunt förnuft
    Jaså?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:44:01 följande:
    Det enda du kan göra är att trycka ner människor och säga hur IQ befriade vi är.
    ALLA SKA HA RÖST RÄTT, jag vill också vara med och bestämma hur jag vill ha det i MITT land!
    Om du inte vet någonting om saker och ting så kan du ju inte heller fatta ett korrekt beslut.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 22:46:20 följande:
    ja personangreppen haglar när hon är här.... rätt iq-befriat beteende.
    Jag tycker det är lika illa på båda sidor. Att kalla någon ful är ju också personangrepp om man nu ska vara petig. Jag FATTAR  inte att det är så svårt att låta bli!? Jag har inget emot någon här i tråden. Däremot delar jag inte åsikter med alla.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:48:58 följande:
    Jag vet mycket väl varför jag röstar på ett parti!
    Ja, för att du hatar invandrare av någon anledning som du själv knappt vet.

"Men du är inte rasist för du har en eller flera kompisar som är invandrare, men de är snälla och skötsamma".
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!