Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Ökänd skrev 2010-08-25 18:12:42 följande:
    Jag såg inte någonstans att det stod vad vederbörande hade för parttillhörighet? Endast yrkestitlarna. Så hur kan du kalla det propaganda? Det är ju människor som är proffesorer i historia, krim m.m m.m
    *partitillhörighet
    *professorer

MAJGAD...
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-25 18:06:13 följande:
    Kollade igen snabbt. Nähädu, propaganda där det sitter kommunister och dividerar om SD säger inte ett skit.
    Vad säger du om dessa klipp då? Nu är det din tur att titta (korta klipp)

">

">

">

Så en bunt med yrkesfolk uttalanden är prpaganda, men "Affesstatistik" är en tillförlitlig källa?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-25 18:14:54 följande:
    PK-trams.....Kollade du mina klipp?
    Ja, jag kollade dina klipp.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-25 18:15:19 följande:
    idag presenterades statistiken som jag tidigare fick höra var osann... varsågoda.

">

" target="_blank">

En stilla undran: Sverige har högst våldtäktsfrekvens (2:a) i världen. Och "alla" våldtäkter begås av invandrare.
    Du ser inget konstigt i det?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Är det här också propaganda eller? 

">

Attraktivt var svårt att uttala.

">

Sverigedemokrat eller Nationaldemokrat, samma sak tydligen...

">

Bara lite skoj.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Varför sitter ni och blir förbannade på varandra och slänger massa glåpord? Är det så jävla svårt att låta bli?

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    LjubaviMoja skrev 2010-08-25 23:46:32 följande:
    Vad krävs för att du ska låta männsikor få göra egna val?
    Att det är vettiga val kanske?
    Gonatt på er.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 00:08:25 följande:
    Det har väl inte ni med att göra? Alla har rätt till sina val oavsett om ni tycker att de är vettiga eller ej. Och den där artiklen säger mig inte mycket förutom att fler kvinnor är modigare i Sverige och faktiskt anmäler våldtäkter än i andra länder. Så oavsett vad så har SD rätt angående om att antalet våldtäkter har ökat .
    Konstigt att den inte "säger dig någonting".
    Så den sa dig inte att definitionen på vad som är våldtäkt ändrades enligt svensk lag 2005?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 00:39:52 följande:
    Ja och det är jo bra att den ändrades för oavsett om offret är påverkad utav alkohol så är dte ändå våldäkt.

Trodde du sov förrestänTungan ute

Som sagt alla har rätt till sina val oavsett vad ni tycker om dom.
    Huruvida den nya lagen är bra eller ej var inte frågan jag var ute efter, utan varför Sverige de senaste 5 åren drabbats av en "våldtäktsvåg".  Sen vill jag påpeka att självklart har alla rätt till sina egna val, det är ju så det funkar i en demokrati. Frihet för individen. Och detta bör ju då gälla alla individer i samhället. Att ni stöter på folk som är av motsatt åsikt innebär inte att ni ej har rätt till ert val. Och OM ni inte vill bemöta kritiken i den här tråden kan ni ju låta bli. Svara inte alla meningsmotståndare helt enkelt, utan skriv bara till varandra. Min gissning är i och för sig att denna tråd dör ut ganska snabbt då, men ni kan ju prova.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-08-26 14:08:16 följande:
    Eller så gör vi såhär: alla här som tänker rösta på SD skiver ner varför dom tänker göra det så sammanställer jag allt på en lång lista och lägger upp på trådinfot så slipper vi få fler frågor om det och ni som undrar kan läsa den listan 5943098430948603864030968 ggr i all oändlighet.

Bra va Drömmer ni kan skicka till mej här eller privat.
    Väntar med spänning på uppdateringen.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!