Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Jossan90 skrev 2010-09-18 22:09:33 följande:
    spanska
    Och betyder?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-18 22:35:57 följande:
    jodå.. att ni försöker in i det sista utan framgång. det är kristallklart.
    Det är väl snarare ni som gör? Sett nyheterna ikväll? Fan va pinsamt för er...
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-18 22:42:00 följande:
    Våra prioriterade områden inför valet 2010

I vårt Sverige står det straff en brottsgärning medför i rimlig proportion till det begågna brottet. I vårt Sverige har brottsligheten starkt pressats tillbaka. Vårt Sverige är ett land som är präglat av hänsyn och trygghet.
    I vårt Sverige har landets pensionärer värdiga pensioner. I vårt Sverige kan man åldras under trygga och värdiga former. Vårt Sverige är världens tryggaste land att åldras i.
    I vårt Sverige värnas det svenska kulturarvet. I vårt Sverige hjälper vi människor i nöd, men den svenska välfärden och landets välbefinnande kommer i första hand.

Men det står ju inget konkret överhuvudtaget? Allt är ju en tolkningsfråga för guds skull!

Hur vet du att deras definition på ord som: rimlig proportion, hänsyn, trygghet, värdiga och trygga former, svensk välfärd och välbefinnande överenstämmer med din definition på dessa ord?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-18 23:06:31 följande:
    att om det stämmer så är han en klar idiot. hurså?
    Och det är dessa människor du ger din röst? Uppenbarligen kommer konsten att inte vara källkritiska för 5 öre därifrån också:

"Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson skrev den 13 september ett brev till riksdagspartierna för att uppmärksamma "våldet från extremvänstern". Brevet föranleddes av attacken på SD-kandidaten.

I brevet kallar Åkesson det misstänkta överfallet för "ett av de värsta politiska dåd vårt land sett i modern tid"

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-18 23:50:16 följande:
    JA det gör jag. hur många ggr måste jag upprepa mej?
    Det var mer en retorisk fråga...
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    hotmamma skrev 2010-09-19 16:20:41 följande:
    så där, nu har mannen och jag varit och röstat,, SÅ KLART på Sverigedemokraterna vad annars,,Rösta så för att röra runt lite i grytan,, nu får vi vänta med spänning i luften vad de har för knep för att få ur sd om dom kommer in i riksdagen,,,, de kommer till att ta till alla knep för att få ur Sd men men lycka till
    Det är ingen som kommer att ta till några "knep" för att få ut dom, om de mot förmodan kommer med. De kommer att sortera bort sig själva tills nästa val.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

På tal om knep. Pinsamt att sitta och starta trolltrådar för att röstfiska?

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 17:00:46 följande:
    Och nu skämmer du ut dig själv.
    Det här är vad du har röstat på

http://expo.se/2006/48_1816.html

Klicka på bilderna, läs texten. Stolt?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mandi74 skrev 2010-09-20 21:41:12 följande:
    Vet du hur länge sen det där är och hur mycket som har hänt sen dess inom sd?
    Ja det vet jag, och det är inte tillräcklig länge för att det skall verka trovärdigt. Inte i mina ögon i alla fall.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    V 77 skrev 2010-09-20 22:57:28 följande:

Gratulerar till framgångarna! Må de bli kortvariga :)

Här kan ni se vilka som röstats fram i t.ex. Ludvika...

tv.daltid.se/dtplay.php?cs=daltid.css&lan=swe...

Skönt att se lite redigt folk som kan få ordning på Sverige...
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!