Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

MirandaSthlm skrev 2010-09-16 22:51:53 följande:
    nä.. vem fan delar allas åsikter?

så därför är SD så bra... Tungan ute
    Nä precis. Vem fan delar allas åsikter?

Så därför suger SD... SkrattandeSkål
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:56:45 följande:
    Jag har inte skrivit någonstans att jag hatar indvandrare, men jag tycker vi ska stoppa indvandringen omedelbart, svenskar är så jävla naiva och för snälla och tror att man kan hjälpa hela världen. Sverige är inte ett stort land om du nu inte visste det, vi måste ta hand om dem som är här och nu.
    Sverige har massa problem som inte är relaterade till invandringen. Att vår invandringspolitik suger med integration, SFI och allt annat är jag den första att skriva under på. Men det är inte INVANDRARNAS fel. Det är politikernas. Och ändå så är det bara en enda sak SD sysslar med: Att få det att se ut som att invandrare är något dåligt som förstör Sverige. Att anspela på folks rädsla för invandrare som stäl våra pengar, plundrar och våldtar. Verkar inte det lite konstigt?

Angående Sveriges ekonomi kan jag bara säga en sak,  om SD skulle få ta över skulle det vara slutet för Sverige.
    De är ju inte insatta för 5 öre i några frågor alls. Inte ens i (invandrarfrågan) de frågor de driver starkast.  
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 23:03:08 följande:
    hatar är väldigt överdrivet.

ingen här hatar nån förutom dom som hatar SD då. haha.. hm..

men att det inte funkar i sverige så som det ser ut nu har vi som röstar på SD iaf gemensamt tror jag att jag vågar påstå.
    Men det är ju som att välja mellan pest och kolera. Jag håller med om att invandrarpolitiken suger. Men SD är inte lösningen eftersom de enbart har fokus på den frågan och i det närmsta är ett skämtparti. Det finns andra frågor som är viktigare i Sverige för att få ordning å saker och ting.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

*tangentslippar och stavar som en kratta*
    *går och lägger mig*
    Snart dags att gå upp igen.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 23:08:41 följande:
    Det är politikernas fel på många sätt. Men man kan väl ändå betee sig som människor, man behöver inte kasta sten på ambulansbilar osv men det är ju alltid skönt att skylla på någon, man kanske ska ta sitt eget ansvar någon gång, vad tror du händer i exempelvis iran om en jäkla massa svenskar kommer ner och börjar bränna bilar och beter sig som svin som vissa faktis gör.
    Ja eller vad tror du händer på alla turistorter där svenskar kommer ner och beter sig som svin genom att pissa och spy över hela städer, knulla i vartenda gathörn, stränder, på kyrkogårdar och så vidare i all oändlighet?  Det som händer i Rosengård händer nog av fler anledningar än att de är invandrare? Och vad jag har förstått så är det väl inte ALLA invandrare i hela Rosengård va? De flesta fördömer ju beteendet.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 23:11:53 följande:
    Blev mitt inlägg svårt att svara på?
    Vilket då? Jag skall upp klockan 5 så du får verkligen ursäkta mig om jag måste avbryta. Men det är så när man har ett jobb att sköta vet du.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-16 23:26:33 följande:
    du jag har också ett jobb, men jag börjar klockan 12 ;)
    Spännande. Då går jag och lägger mig nu, så kan du ju läsa och svara på det jag skrev.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jossan90 skrev 2010-09-17 17:48:23 följande:
    Varför skulle vi?
    För att lära dig något? Det är därför man förkovrar sig. För att kunna fatta kloka beslut.

Och angående ditt uttalande "några veckor". Det är snarare dygnet runt från tidig vår till sen höst. Om det bara är tidsaspekten som är viktig så är väl Rosengård ingenting i så fall, bråken där har ju max hållt på i nån dag.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Flippan71 skrev 2010-09-17 19:41:31 följande:
    Ni är så jävla dumma att ni inte fattar att ni bara är en underklass som slåss mot en annan. Slåss mot dem som verkligen förstör det är landet i stället. Vill ni inte att folk som kan något om ekonomi och politik ska styra Sverige? Som tycker att alla människor har samma värde?
    Spot on.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!