Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

VAR DET NÅGON SOM SÅG, FILMERNA, ELLER VAR NI UPPTAGNA MED ER "DEBATT"?

TYCKER BÅDA SIDOR BETER SIG SOM BARNUNGAR JUST NU. PINSAMT.

Baby

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-25 16:27:57 följande:
    Ska du säga din inavlade mupp, som vill att " storstäderna" ska ha egna lagar.
    Jag var ironisk. Trodde inte det var möjligt att missuppfatta. Inavlad? Varför tror du att jag skulle vara det?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-25 16:33:38 följande:
    Ursäkta, men jag utgick från din bild Drömmer
    Jaha, men då förstår jag. Du läser inte inläggen, du tittar på bilderna. Okej.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-25 16:40:07 följande:
    Bilderna säger mer än inläggen just nu.
    1-1

Lämnar jag också, det här är bara pinsamt.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-25 16:50:23 följande:
    Måste i all pajkastning faktiskt hålla med Rose. Iran eller iranier (perser?) är inte riktigt samma sak som övriga mellanöstern. Dom har bara haft oturen att bli styrda av inavlade dårar som tycker sharialagar är bra. Iran var lika fritt som Sverige för inte så länge sedan. Som ni säkert sett så demonstrerade hundratusentals människor mot regimen, men det är inte lätt att påverka i en diktatur.
    Eller nej förresten. Jag stannar nog en stund. Kul med ett läsvärt inlägg. Bra där med en liten historielektion om Iran. Jag är säker på att många i tråden inte hade en aning om detta. Själv är man ju så gammal så man minns det.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-25 17:03:35 följande:
    Va? Jag berättar bara fakta. Jag ska fortfarande rösta SD Förvånad
    Om du verkligen gillar fakta så rekommenderar jag filmerna som länkades ett par sidor tillbaka.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-25 17:32:10 följande:
    Inlägg 840 tycker jag gav en underbar lista över vad som är svenskt och vad det är vi värnar om när vi säger att vi vill bevara det svenska. För er som inte orkar gå tillbaka har jag kopierat listan rakt av:
    Jämställdhetstänkandet Jämlikhetstänkandet Solidartiet Respekten för djur och natur Hederlighet och ärlighet Viljan att göra rätt för sig Barnens rättigheter Arbetsmoral Kollektiv organisering Respekt och tilltro till myndigheter Respekt för vårt rättsväsende Att lösa konflikter med dialog och utan våld Åsikts och yttrandefrihet Individuell frihet Det är väl värt att värna om? Många här inne säger att de svenska traditionerna är under hot. Jag håller inte med... i år så firade man en mångkulturell nationaldag i Sandviken med arabisk och kurdiska dans, musik  och mat vilket upprörde mig. 364 dagar om året är jag gärna mångkulturell men på SVERIGES nationaldag tycker jag att man firar på svenskt manér. Jag tycker att de araber och kurder som deltar i firandet ska sjunga svenska sånger och dansa svensk dans och fira sitt nya hemland. Tror du att man i USA skulle fira 4:e juli med kurdiska traditioner?
    Men de där punkterna är ju vad ALLA vill ha, och vad vi till stor del faktiskt redan arbetar på i Sverige. Sen undrar jag angående Sandviken. Var svenskarna förbjudna att fira på sitt sätt eller vad?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-25 17:48:26 följande:
    Säkert samma orsak som de flesta andra. Jag har på nära håll sett hur Sverige blivit sämre de senaste decennierna. Alla grova brottskategorier har skenat upp som en raket mot himlen. Titta och jämför våldtäktsstatistiken, rånen, morden, inbrotten, misshandeln, bilbrändernar, skolbrändernar, gängkrigen, hedersbrotten, vandaliseringen m.m. med motsvarande för 30 år sedan.

Titta på dagens svenska skolor, titta på hur skolorna, som jämt varit i topp i internationella jämförelser, varje år dalar, lärare går in i väggen. Titta på vården där människor ligger och dör i korridorerna i väntan på vård. Titta på de äldres situation i äldreboenden där vissa aldrig får komma ut, vissa har infekterade liggsår med likmask i. Vissa får inte äta sig mätta, utan blir serverade halva ägg, torra brödbitar utan smör till en blaskig näringsfattig industrisoppa. Många har inte råd att söka tandvård.

Läs bara om Malmö i tidningar. I princip varje dag smäller det bomber, bussar, bilar affärer blir beskjutna. Rån, misshandel, våldtäkter och gängkrig. Rasismen frodar så mycket att judarna flyr staden.osv.

Har vi svenskar gått från att vara världens hederligaste folk ( som man kunde läsa om förr) till att bli jordens avskum? Njä, tror inte det.

Har vi råd med en enorm invandring när man inte ens har råd att ge en pensionär ett helt ägg?
    Du borde verkligen titta på YT-klippen. Det är allt jag har att säga. Mycket av det du skriver saknar faktiskt belägg.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    sumpbäver skrev 2010-08-25 18:06:13 följande:
    Kollade igen snabbt. Nähädu, propaganda där det sitter kommunister och dividerar om SD säger inte ett skit.
    Vad säger du om dessa klipp då? Nu är det din tur att titta (korta klipp)

">

">

">

Jag såg inte någonstans att det stod vad vederbörande hade för parttillhörighet? Endast yrkestitlarna. Så hur kan du kalla det propaganda? Det är ju människor som är proffesorer i historia, krim m.m m.m
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!