• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Kwela

1 1/2 år är ju 18 månader! Hur tänkte AC där? Jaaaaa på fredag kommer det samtal, bara måste göra det! Håller tummar och tår och ber en bön för er som väntat längst nu

• Nystart

Det är det lilla ordet drygt som kommit till, förut fanns inte det.

Det är klart det kommer samtal på fredag. Till flera av er. Tänk vad mysigt ni kommer ha det när det är snöslask här.

• ViljaDrömma

90 minuter kvar tills Sydafrika-paret gör entré i TV-rutan! Missa inte Drömmen om ett barn, 20:00 på TV3!

• LindiweSA

Tack för påminnelsen ViljaDrömma. :)

• Qermit

Haha, tack Ylva. Tänkte jag skulle hålla en låg profil att det var jag som var med i Drömmen om ett barn . Klart du får adda mig, jag inboxar dig. Ja, nu håller vi verkligen tummarna för morgondagen!!! Kram!

• ViljaDrömma

Oupps! The news is out...

Strålande insats Q! Vi grät en skvätt härhemma...

• Qermit
    ViljaDrömma skrev 2011-10-27 21:01:36 följande:
    Oupps! The news is out...

Strålande insats Q! Vi grät en skvätt härhemma...
    <3
  • ViljaDrömma

<3 right back at ya!!!

Kommer ni vara med alla avsnitt framöver nu? *hoppas*

• Qermit
    ViljaDrömma skrev 2011-10-27 21:04:59 följande:
    <3 right back at ya!!!

Kommer ni vara med alla avsnitt framöver nu? *hoppas*
    Vi är med mycket framöver men inte i nästa veckas program. Såvida de inte ändrat ngt förstås... Idag blev det ju bara lite adoprat men det kommer mera .
  • Linnis

Har inte kommenterat på Familjeliv, men i dag måste jag ju bara. Fantastisk, strålande och sympatisk insats ni gjorde i kvällens program. 

Har adopterat från annat land än SA, men blev sååå glad över er fina insats och för att ni gav enså fin bild av hur väntande adoptivföräldrar känner.

Kram till er 

Svar på tråden Sydafrika-tråd!