Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Fredag igen! Idag håller jag tummar och tår och allt annat som går att hålla extra mycket för er som väntat längst.... Vi passerar 1 år av väntan idag... För ett år sedan var jag så glad och säker på att så här dags i år skulle vi vara 3 i vår familj... men en sak har man lärt sig i denna kamp för att få barn att det aldrig blir riktigt som man tänkt sig... men men vad blir det egentligen... Vi väntar ju nu på det mest fantastiska i hela livet :O)
Kram på er!
Så sant Längtande SA. Den som väntar på något gott ... Ja, idag är det fredag och det bara MÅSTE komma bb idag! Annars förstår jag inte hur de barn som skulle komma enligt prognosen kommer hinna hem innan de stänger för semestrarna. Vi firade 17 månader igår
...
Qermit: Jag håller tummarna superhårt idag!!! Idag måste de verkligen ringa er!
Håller också mina tummar idag! Stor styrkekram till er som väntat längst. Och ett tips, när Birgitta ringer, sätt er ner och försök att andas lugnt för annars kommer ni inte att minnas så mycket av ert samtal och tro mig, det här samtalet vill ni minnasl.
Har förresten just hittat ett jättespännande jobb som jag funderar på att söka (bara för att utmana ödet lite, för tänk om jag får det...). På tal om ingenting alltså.
Håller tummarna för fina barnbesked idag!
Har mailat Birgitta.... Tänkte att det var min tur att kolla upp läget... Väntar med spänning på svar! Kram