Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Lindiwe SA samma här känner mig också hoppfull inför nästa vecka! Det kommer nog mer än ett bb, tror jag! Håller tummar och tår inför nästa vecka!
gracel79 jag borde också fläta hår, men dottern gillar inte långa flätor så jag tror jag spar det någon vecka till, så kanske det kan va fint till första advent om inte annat. Vi har kört med twists ganska mycket i år, tidigare år var det mest cornrows, men jag tycker att de blir fula så fort i dotterns mjuka afro.
Lillan73, N saknar A, vi har tittat på kort och hon undrar varför vi inte träffats i år.
Tack för svar Ylva! Visste inte att Abba mailade på morgonen redan till AC. Hoppas att ert BB kommer imorgon så att ni kan ta ett steg närmare att få erat älskade och efterlängtade barn. Jag lider med dig....
Hej!
Upptäckte just att det kommer att handla om SA på kanal 1 kl 22:00 ikväll
Hej!
Håller tummarna för att ni som väntar snarast får ert efterlängtade BB!
Medan ni väntar kan det vara värt att kontrollera så FK har rätt SGI!