Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Ha ha Siljelin, kanske skall införa det som valslogan och gå och ställa mig utanför nån valstuga i morgon ha ha !!
Undrar om jag får nåt gehör ? Har prövat huskuren vitlök och det känns faktiskt bättre, men allra bäst var att basta, min kropp älskar värme, ju varmare desto bättre, kanske emigrera vore nåt. Förstår ni då att jag ser fram emot Kretaresan i juni nästa år.
Mår bra utomlands och ju varmare desto bättre.
Har förresten blivit erbjuden fast jobb där jag är nu,så då slipper jag vara konsult, så den 23 okt, träder det i kraft, är uthyrd t om 22 okt.
Skall nu löneförhandla på måndag, något jag verkligen inte är bra på, men det måste jag, och sen skall papper skrivas på.
Men det känns så skönt, kanske detta år kan sluta bra, det har ju verkligen varit ett mittemellan år, med lite jobbiga saker som inträffat.
Idag har vi köpt doppresent, till dopet av Johannas låtsaskusin om två veckor, finskor och stövlar, och jag tycker det är trist att vanka runt i köpcentrum med Johanna och Thomas, går helst själv och shoppar faktiskt. Men det gick bra.
Thomas var med Johanna till dansen i förmiddags, så jag fick vila lite. Men nu känner jag mig piggare, kanske skall använda, vitlök bättre än medicin på min valslogan också, som jag tänkte använda mig av i morgon, då jag faktiskt inte har röstat ännu, brukar alltid förrösta, men i år har inte nån av oss två, lyckats klämma in det och dessutom vet jag inte alls vad jag skall rösta på. Men jag kan ju fundera på det i natt, om jag inte kan sova eller har nåt roligare att tänka på hi hi !