Hej!
Hur är det med er alla?
Jag har haft fullt upp i helgen och fått mycket gjort, spjälsängen och skötbordet är nu monterat! Men det känns som att jag har mycket kvar att göra och förbereda... Jag börjar bli väldigt nervös inför att bli mamma nu... e i vecka 37 nu och kan inte förstå hur tiden har gått så fort.. folk har hela tiden sagt till mig att det går sååå långsamt på slutet... men det kanske är nu det kommer att börja gå långsamt? Jag har fortfarande inte packat nån BB-väska...inte köpt nåt täcke eller filt... inte hämtat bilbarnstolen... jag har fortfarande en hel del att packa upp, en massa dammråttor och en full tvättkorg... dessutom har jag inte tvättat bebiskläderna heller..... Har ni tvättat upp alla kläder?
Ni som har fött förut, köpte ni hem bindor, amningskupor, babyolja, snorsug, tvättlappar o sånt innan? när köpte ni allt det? Har jag glömt nåt viktigt tror ni?
Idag struntade jag i allt jag måste göra till mig och bebisen... for o handlade lite kläder istället :)
var hos BM idag, Magen har växt jättemycket :) Lillkillen har nu lagt sig längre ner i bäckenet men inte fixerat sig, blodtrycket är fortfarande lite för högt :(
Vad skönt att du blivit sjukskriven lillapindi :)
Imårn håller jag tummarna för dig ensammmama och hoppas att allt går bra, du får gärna uppdatera mig med sms eller här på familjeliv eller fb...
Är det nån som vill ses denna vecka? eller nästa?