Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
Hej!
Usch inge vidare att ha ont... Själv har jag ont idag efter att ha varit på mässan i lördags och igår var jag på Ikea och Mio... så nu blir det till att vila..
Mässan tyckte jag om, har aldrig varit där förut så jag har inget att jämföra med, fick en hel del gratisprylar och köpte en del saker till bra priser! Lundemyr kläder för 50kr plagget, bärsjal, jättefina kläder och filt från skummis och en till filt och några byxor från kamelont ;) Det fanns massor med fina kläder att köpa till bra priser
Igår kämpade vi på med att hitta den rätta soffan... vilket inte är helt lätt... krävs nog ett par besök till i möbelaffärer... dessutom har vi tänkt köpa nya möbler till alla rum.. så vi har en del att göra och jag lär ju inte blir smidigare....
Vad skönt att du är hemma ensammamma, mår du bättre? Läskigt sånt där... skönt att allt gick bra.
Åh lycko dig som tar dig iväg till Ullared!
Kan inte förstå hur du lillapindi har missat bromma blocks... Jag gillar det centrumet jättemycket, du borde kolla in det när du ändå är o handlar! Åh lycko dig också som ska till Ullared!
Nä det är inte lätt att fungera när man har ont... igår försökte jag få sambon att förstå att det inte är så lätt att låta snäll o trevlig när man har jätteont..men jag vet inte om han fattar hur jobbigt det är att ha ont, en fot i revbenet, halsbränna, och samtidigt vara jättetrött...
Hur är det med er? jag har börjat sova väldigt ytligt...lite jobbigt faktiskt, men tur att jag är sjukskriven så att jag kan ligga och vila på dagarna och ta det lugnt. Men den där foten i revbenet är jättejobbig tycker jag.
Till helgen hoppas jag på att ta mig iväg till Lidköping och träffa en kompis, har varit på väg dit hela graviditeten men inte kommit iväg... just nu mår jag ändå bättre än tidigare... jag kräks inte så ofta längre jag har ju kräkts nästan hela tiden fram till nu... vill så gärna hinna med en tripp dit innan lillen kommer...
Men någon dag framöver vill jag gärna träffa er!
kram kram