Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
Brommamaria du vet man får skylla på att man e gravid i denna situation. Man kan inte ha med sig huvudet hela tiden. Vi är trött å så de påverkar ju tyvärr de mesta..
Jo de e skit jobbigt att ha så ont men jag biter ihop jag tror inte du märkte av att jag hade ont när vi sågs??
Jag kan dölja men så fort jag blir själv så kommer tårarna... Men i morgon så ska jag till läkarn så vi får se vad dom säger.. Jag hoppas av hela mitt hjärta att dom hjälper mig.. Annars så skulle min BM gå in å prata med läkarn om mina problem oxå...
Usch snart ska jag till familjerätten med bebisens pappa å skriva på papprena på att de e hans som e fadern.
Jag vill verkligen inte träffa han men måste tyvärr göra de här...
Hoppas att du kan packa nått idag....
Kram kram
Ja får skylla på det... har bara slappat fram till nu och ätit lite lunch.
Vet inte om jag ska packa nåt, får ju ont av att först ställa mig på en pall ta ner nåt, ner från pallen o ner i lådan o sen upp igen.... men jag tänker i alla fall gå iväg till lägenheten o mäta fönsterna så att jag kan köpa gardinstänger imårn :)
Nä jag märkte inte att du hade ont, vet inte hur det är för dig, men för mig kommer ofta det onda på kvällen o natten... men om jag har ansträngt mig för mycket kan jag ju inte göra nåt...
Låter inge kul med familjerätten, kämpa på, jag ska hålla tummarna för dig.
kram kram