-
I KNEW IT!!FruW skrev 2011-05-12 21:35:34 följande:Det är för att mensmonstret ser alla ens tankar o förhoppningar, o bara för att jävlas håller på mensen tills dess att man har hunnit få upp hoppet o kanske t o m testat, DÅ!!!
-
Har Cesar en mensframkallande effekt?
-
Detsamma!!!!SoMa72 skrev 2011-05-13 10:34:00 följande:Haha, ni är ju så underbara! Skulle ALDRIG klara mig utan er, kan inte säga det nog...
Kram på er!
Men jag är lite bekymrad över Cesar effekten....tittar ju mycket på honom..... -
Jag kanske behöver det, skickade ju mina till MissT! hahah!Bellas7 skrev 2011-05-13 11:18:32 följande:Hej alla små toknissar. Jag har ju beställt plus till er och vill verkligen att ni får dem. Jag beklagar mimmi det måste vara mitt fel tyvärr så jag antagligen inte hade rätt adress till plusleveransen eller så har den jävla tanten kapat leveransen till dig bläää.
Usch jag håller med missT att inga trådar är så bra så vi får helt enkelt smygläsa hos er tills vi kan ha en tråd tillsammans igen. Här är inget löjligt gnabb ;)
haha ps är det någon som behöver pergotime senare så har jag ett paket kvar Kram -
Kan det det möjligen vara så att den där j*la tanten jobbar på posten!? Å därför kom inte mimmis plus fram? Det skulle ju förklara en del kring posten i övrigt.....
Stora konspirationsdagen!
"Man är inte paranoid när folk faktiskt ÄR ute efter en!"
-
Japp! Avvaktar lite till och ser hur det går denna bim dock!Bellas7 skrev 2011-05-13 11:34:11 följande:haha stämmer
ja vill du ha så har jag ett paket kvar kram -
Godmorgon tjejer!
JoWian dret låter ju lite misstänkt som nidblödning och att du skulle vara gravid igen? Du har inget ältest du kan ta? Ger ju en liten hint iaf.. Efter mina två tidiga mf i höstas så rubbades cykeln en del.. håller tummarna för dig!
Idag är det lördag och....*tittar på sexschemat..* ... mys står på programmet. ;) Kommer bli jobbigt det här om jag inte får utslag på testerna snart!
-
Välkommen hit Pandoras Box... tråkigt att du måste vara här... Samma sa till dig Javisst! Ni har hittat en underbar tråd där vi peppar och stöttar varann genom allt!
-
Jo jag har också fått ett kyuvert för att skicak tillbaka testerna... jag fick dessutom ett mail till från deras kundtjänst där de nu hävdar att de HAR fått in flera klagomål på sina tester men att de som de fått tillbaka och analyserat har det inte varit något fel på.... hah. Konstigt om kvinnor runt om i landet plötsligt upplever samma sak...got2b skrev 2011-05-15 11:53:44 följande:Välkomna alla nya!
Nu har jag beställt lite tester inför BIM på söndag. Beställde på testlagret. Vet inte om jag skrev att jag fick svar från dem att jag skulle skicka tillbaka de äl-test jag hade kvar så skulle de analyseras. Har ett kvar så jag ska skicka tillbaka det.
Igår fick jag reda på att mitt ex och hans tjej ska ha barn i höst.. Samtidigt som jag är glad för deras skull blir jag lite ledsen. Jag vill ju också..
Nu ska jag ut och bygga lite med sambon sen baka muffins.
Tack för att ni finns tjejer! -
Vad skrev de mer till dig då? Till mig skrev dem att om testerna var normala hos dem så fick jag inga nya....got2b skrev 2011-05-15 19:09:22 följande:Jag tror faktiskt inte att de analyserar testen egentligen. Om det skulle komma fram att flera är missnöjda säljs ju inga test.