Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Trist mimmi men inte ge upp än! Fast jag vet hur det känns!
Trist mimmi men inte ge upp än! Fast jag vet hur det känns!
Vad roliga ni är! Själv lider jag ju inte av nån testhysteri...alls.....typ.....de e´sant!
Lisa vad tråkigt med mensen! =((
Jag väntar fortfarande...på nått... haha... vet inte vad dock.
Hade nyss en kille här från ett radonsaneringsföretag... snygg som f-n,... han får jobbet!
Oh jag har nog glömt berätta att jag lämnade blodprover igår..... TOLV rör! Det sa schluuuurp på slutet! ;) Vad kluven man är liksom, lite hoppas man att nått ska vara fel så det går att fixa men samtidigt vet man ju att chansen att lyckas är större om inget är fel.... kluven!
Jag hoppas iaf på Trombyl från nästa plus! Sen självmedicinerar jag med Albyl innan... sådeså.
Men för att bli gravid måste man ligga och fasen vet vad som hänt på den fronten... har han ångrat sig eller ligger det nått djupare bakom? Måste nog prata lite i helgen... :(
Ni har väl sett detta tjejer? (cirkulerar på facebook...)
"Varning!!!! Flera kvinnor har blivit anmälda till djurrätten.. Det har kommit in meddelande om att de håller sin mus instängd och sitter på den.. Kom ihåg att alla djur har krav på luft och regelmässig motion...!! "
Fasen jag tror det ä rnått fischy med ältesten jag köpte från testlagret i januari.. jag fick ju aldrig något utslag då.. och inte nu heller när jag kollat... men så testade jag med ett annat test som är kassett och där får jag nästan fullt utslag nu?! Åknappt ingenting på de andra?? weird.
Hej tjejer! kram till alla som deppar! Men man måste ha pissedagar för att uppskatta bra dagar... har nån klok själ sagt. Personligen hade jag nog föredragit bara uppåtdagar...
Lite depp här med.. vet inte varför.. värsta älflytningarna nu... påminns nog bara om att kampen inte är över än...på länge. Orkar inte riktigt känner jag... kanske för att själen behöver mer tid?
Jag är sååå kluven.. pendlar ju mellan att försöka direkt och lyda råden att vänta en mens.... what to do`?
I morgon blir det trädgårdsjobb iaf... har massor att fixa med.. bra distraktion.
Kan bara instämma, det är guld att ha nån/några som vet vad man går igenom... när ingen annat förstår eller man bara inte orkar förklara...
LisaVäntar är du duktig på trädgårdsland? Jag tänkte sätta gurka, sallad, kryddor i vårt i år.. förutom rabarber.. sen kommer nog grannen med grönkål som han tycker att min sambo ska ha.. (hallänning..) =)