• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Lofot skrev 2011-05-15 20:32:49 följande:
    När kan man tidigast plussa efter äl?

åh... såhär mycket har jag inte längtat förut...Skäms
    Jag har aldrig plussat före bim - 2... iofs har det slutat ed mig... senaste gången hade jag nog fått plus tidigare men äl +9-10 borde teoretiskt fungera...
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-05-15 22:16:57 följande:
    Har den kl 08.45 usch så nervös
    Oj vad spännande! Jag håller båda tummarna!!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 17:08:07 följande:
    Vågar ni ta pergo utan att ha blivit ordinerade det? :)
    Jag hade recept på det men plussade i väntan på mens så MissT som också hade recept men inget apotek med tillgång till tabletterna fick mina.
    Pergotime är som guld.....
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 18:14:15 följande:
    Aha :) men soma har inte recept? Jag vill ha vad som helst som gör mig gravid, helst igår!!!
    Ingen aning. =)
  • MCT79

Ja vi har fasen haft vår beskärda del nu!! Demon

• MCT79
    telgebo skrev 2011-05-19 20:26:28 följande:
    Ok både hon och jag fick ju tidigt MF/MA, hon hade ingen aning att det kunde höra ihop med hennes Rh-
    MF alltså. Men är det så att man kan få MF om man är Rh-?
    Nej det kan man inte enligt de läkare jag pratat med.
    Vid mitt MA nu sist så skulle jag inte fått sprutan om allt löste sig med cytotec enbart för att risken att jag kom i kontakt med bebis blod för så liten. Nu slutade det med skrapning så då blev det så att jag fick den iaf.
  • MCT79

Att vara rh immuniserad är inte farligt för mamman utan för bebis under senare delen av grav... typ från v. 18

• MCT79

Missade din bild meh! GRATTIS TJEJEN!!! NU är det din tur!!

• MCT79
    MissT skrev 2011-05-20 10:41:13 följande:

Hej tjejer!
    Verkar som att jag kommer tillbaka till er igen. Var på vul idag och läkaren såg en hinnsäck motsvarande 7 veckor men inget foster i........Gråter Ska tillbaka om en vecka men läkaren gav oss inget hopp och det verkar bli en ny skrapning efter nästa vul.

Vet inte vad jag ska göra........livet har varit en riktig bergochdalbaka sedan vi bestämde oss för att försöka med ett sykon till våra tjejer och jag känner att mycket glädje har försvunnit från vardagen. Kommer nog ta en paus ett tag och försöka hitta glädjen igen. Måste börja kunna glädjas åt det jag har igen istället för att vara leden och sakna det jag inte har. Kommer kika in ibland men kommer nog inte vara så aktiv ett tag framöver här på FL. Behöver tid att läka.

Hoppas så att ni alla ska få era plus och att ni ska slippa fler ma, mf, x.
    Ta hand om er!
    Stor kram från mig Hjärta

Men faan också.... Gråter Ta hand om dig tjejen... :((((((
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3