• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Alltså jag fattar ingenting.. min mens verkar vara över... redan? två dar? nått stämmer inte...

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-05-01 08:20:46 följande:
    Det låter skumt, tog du nåt gravtest, MCT?
    Jag tog ju ett i onsdags hos läkaren men det var negativt. Får väl vänta och se.. slår dem en signal i morgon och frågar.

I går fick vi dessutom kallelse för utredning på danderyd... dit det skulle vara ett halvårs väntan... (!) så nu vet jag inte hur vi ska göra. Hade ni gått på den tiden också?
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-05-02 08:12:34 följande:
    Nu har jag börjat få nåt som liknar ÄL flytningar.... Vad är detta?
    Kroppens vägar äro outgrundliga... blir så trött.

Var på undersökning idag och min två dagarsmens verkar inte bli mer än just det... happ. Lyxigt... jaa.... effektivt? knappast...

Nu siktar jag mot ÄL!
  • MCT79

Vafan jag blöder IGEN nu!?!?!?  Skrikandes  Gråter

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-05-03 16:08:59 följande:
    Men gumman? Förvånad Rynkar på näsan Vad är det för skitkroppar vi har? Jag fick oxå så, slutade blöda i fredags, sen började det i söndags igen eller nåt sånt....
    Jag bliiiir så tröööööött!
  • MCT79

Jag får psykbryt snart... blödde fredag, och lite lördag... söndag måndag ingenting alls. inte ens en brun droppe!

Undersökning måndag... ua. Tisdag em, världens störtblödning på jobbet (jobbar vitklädd, jätteroligt, men hann in på toa i tid!...)  In med tampong som jag som tur var hade i fickan fortfarande!!
    Kommer hem ca 3 timmar senare och ska då byta.... lite brunt men annars snustorrt?!!? Varit utan sedan dess, blödde liiiite i natt och nu INGENTING.

KOM IGEN NU KROPPEN?!?!?!

• MCT79

OMG OMG OMG Vad är det jag kommer in och läser?!??!  TRE!?`Du ska då överdriva! ;)  Nu håller jag tummarna stenhårt för dig!

pixerpie skrev 2011-05-05 21:22:13 följande:
    Grattis till intressant vul Leava!! Hur mår du?? Och visst fick på positiva grav test supertidigt!!! COOLT!!!

Här är äl passerat sedan måndag, mekkade lite hos läkaren- inte så romatiskt... men är det vad som krävs så...  Och sen jobbat en del hemma i syskonverkstaden med- mycker bättre och mer romantiskt!!
    Romantik finns det tid till ändå! Vem var det som plussade med hjälp av liten +plastspruta när hennes sambo hade herpesblåsor?? Snalmums?? Fan minns inte!

Ego: småkladdar brunt fortfarande.. blir inte klok på det här... LESS.
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-05-06 19:25:27 följande:
    Hahaha! Häftigt att de lyckades med det!

Hoppas dina flytningar blir bättre snart, jäkligt jobbigt att det aldrig tar slut. Hur länge har det pågått nu?
    Jaaa... vi skojjade om det, de körde på det och hon plussade... så coolt!

Hmm... 8 dagar nu... av och till..
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-05-07 07:26:56 följande:
    MCT i mars när jag hade min sista mens så var jag och gjorde vul på 8 dagen efter mens. Och hade fortfarande brunt kladd, men när hon mätte Slemhinnan så sa hon att den redan var tjock o fin, sen sa hon att en riklig mens innebär oftast att goda förutsättningar för ägget att fästa mån efter. Så tror på dig nu och på det ordentligt vid Ägglossningen hehe kram

Hoppas ni har det bra och jag räknar ner till era Bim.

Pixan Ja jag plussade på Bim -5 på kvällen så det var tidigt denna gång :))
    Mmm fast jag har ju inte haft nån riklig mens... jag har blött rött sammanlagt...ptja....28 timmar?, sen bara brunt och inte ens ihållande. Men nu verkar det ha slutat... igen... haha!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-05-10 14:22:35 följande:
    Japp, Testlagrets är det... Har haft ungefär samma sak förut och då blev jag gravid den gången (även om det slutade i mf)
    Jag är HELT övertygad om att testlagret har något slags problem med sina ältester.. jag har ALLTID fått starkt utslag på dem tidigare nmär jag haft äl... nu får jag VITA test.. det har inte hänt förut,, det har alltid gått att se två streck..

I januari fick jag inte riktigt utslag på ältesten med plussade... så äl hade jag ju!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3