• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-05-10 19:06:51 följande:
    Hej flickor ( tanten ) jo jag tänkte jag testar ett äl test för att se hur mycket det ger utslag( testlagrets) och fast mina gravatickor blir helt vinröda så blev äl testet bara lika starkt som kontrollstrecket så det måste vara något fel på testlagrets ältest.
    Precis... en vecka efter skrapningen tog jag ett äl-test som var solklart negativt så dagen efter tog jag ett gravtest i förhoppningen om att alla hormoner var ute ur kroppen.... positivt! Och itne ens svagt så... problem har dom!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-05-11 10:09:40 följande:
    Jag vet, man får gå efter sin mentala ålder, den är inte hög den inte...
    Jag kan bara instämma! Ingen av er har en särskilt hög mental ålder! hahah!  Cool
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-05-11 13:30:53 följande:
    Halloj nu är jag hos en kompis som har testat testlagrets ägglossningstester och Cb tester. I går fick hon ingen gubbe på sitt test men i morse hade hon ont och testade nu och fick en smaljgubbe på Cb. På testlagrets fick hon svagt streck ganska långt ifrån kontrollstrecket, helt sjukt ju. jag mailade till testlagrets och berättade att jag hade fått dåliga utslag på ältesten nu medans cb visar positivt. Så jag tror att när man ser ökningen så har man nog äl och sedan spelar det ingen roll om det når upp till kontrollstrecket eller inte. Så soma du hade nog äl innan så nu nedräkning till Bim :)
    Sedär! Jag har också lite starkare streck idag... vi kanske alla ska maila testlagret och klaga??
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-05-11 14:54:10 följande:
    Haha, vad rolig du är! Man måste ju bevara barnet inom sig, annars blir man tråkig! Oskyldig
    Så sant!!  Det är jag bra på! :D
  • MCT79

Jag har mailat testlagret nu... gör samma sak ni andra!

• MCT79

Skriv in till dem ni också! Det här svaret fick jag nyss..

"Hej Malin,

Vi har inte fått andra klagomål som visat på en faktisk kvalitetsbrist.

Har du några ägglossningstest kvar av den aktuella omgången så skickar vi ut ett returkuvert så vi kan analysera dina stickor i vårt labb. Självklart skickar vi motsvarande antal nya stickor till dig och om det visar sig att stickorna är defekta kommer vi givetvis att ersätta alla dina stickor.

Vart kan vi skicka ett returkuvert?"

• MCT79

mina svaga svaga streck blir ännu svagare så det blev nog ingen äl nu.... blääääää... men vis från januari myser vi på så länge vi orkar..

• MCT79

Gah! Mina ältester började ju stegra lite och nu ingenting... vafan!? Jag vill ha min ÄL NU!!!

• MCT79
    JoWiAn skrev 2011-05-12 20:27:58 följande:
    Fan fan fan..... Satt precis här och var jätte kaxig att jag hållt mig borta från testandet. O vad gör jag. Går in o beställer 20!!!!!! st gravtest från testlagret. De kallar jag beroende. Kan ju inte hålla mig. Men tror inte jag är gravid ändå.
    Jag gillar dig! Plötsligt framstår jag som normal! <3
  • MCT79
    FruW skrev 2011-05-12 20:56:23 följande:
    Inte hjälpte det att jag spöade upp tanten rejält förra veckan!! I morse, inget spår av mens, tar ett gravtest, tänker hoppas hoppas kanske finns en chans.. Snövitt test, så klart, o minuterna efteråt känner jag mensen komma.. :(

Jaja...

Så nu är det upp till er att leverera snygga plus till tråden!

Gick o tränade istället, så skönt!
    arrghh!! Varför blir det sådär?! Man väntar och väntar å så fort man testar så rinner det till!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3