• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jaa det är lite mysigt... disney har ju en del roliga filmer.. jag älskar tex hitta nemo som är sådär lagom underfundig.. som vuxen uppfattar man skämt som barnen inte uppfattar...de skrattar åt annat... :)

det gick åt skogen...igen.
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-04-06 20:52:20 följande:
    Håller med, jättemysigt att titta på tecknat ibland, Hitta Nemo är ju för sött. 

Är det nån som har nåt hotell i Paris som ni rekommenderar? Funderar på att åka dit över påsk, jag och sambon skulle behöva åka iväg och bara få njuta några dagar. Jag har varit där en gång men testar gärna nåt nytt hotell. Glad
    Ohh vi var i Paris i oktober! Jag var tveksam innan vi åkte men älskar staden numera!  Vi bodde på  http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187147-d230482-Reviews-Grand_Hotel_Nouvel_Opera-Paris_Ile_de_France.html men första två nätterna hade vi ett hemskt rum... sängen var så nerlegad att den lutade från sidorna in mot mitten och från huvudet och fötterna in mot mitten... andra natten sov vi på tvären med fötterna på varsin stol innan vi tog modet till oss och bytte rum.....  *svensk*

Fast det rummet var å andra sidan bra... å det var trevligt i övrigt.. Svårt att rekommendera dock!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-04-06 21:30:26 följande:
    Måste  bara säga att det nog ser lite lovande ut, än så länge, för mig när det gäller blödningarna. Äl har nu varit, o än så länge inget blod! =) Hoppas det håller i sig till bim, eller förresten, inte då heller, hellre ett plus!

Kram på er fina tjejer!!
    Ohh när var bim då? Så jag vet när jag ska stå med både armar och ben i kors och hoppas?? =))
  • MCT79

Håller tummarna för att era ägg växer på sig och blir stora, fina och perfekta på alla tänkbara sätt. Gärna befruktade och klara men det är kanske att hoppas på för mycket... Foten i munnen

Själv hade jag älsmärtor igår...(?) ..det kvittar för vi får ju ändå inte ha sex så...å vi ska vänta lite.. Men det är svårt.. känns som slöseri med tid..

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-04-07 14:54:26 följande:
    MCT varför fick ni inte försöka vid denna äl?

Miss T skoj om vi har äl samtidigt mitt blir nog måndag/tisdag, skoj att peppa varandra till Bim :)

SoMa äl än?

Pixan hur går det för dig?
    Vi rekommenderades att vänta en månad så slemhinnan fick hämta sig.. sen har vi ju sexförbud två veckor efter skrapningen så det är ju några dar till... å jag blöder lite än.. that´s why. :)
  • MCT79
    Tejj skrev 2011-04-07 14:38:50 följande:
    *Hoppar in o blåser gravidbaciller på alla i tråden*

*blås, blås, blås, blås, blååååååååååååååååås*

Skrattande
    Åhhh tack!  *suger girigt i mig massor!*
  • MCT79

Alltså shiiiit vad det blåser... jag började spontant skratta åt fåglarna här.. jag ser dom inte men jag hör dom...
     emellanåt slutar det blåsa å så hör man *kvitter kvitter kvitter*..... å så plötsligt tar vinden i....*kvitter kvitter kviiiiiiiiiik!* hahah! Stackrarna!

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-04-08 13:52:24 följande:
    You bet! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hahah, *skickar lite energi till SoMa´s sambo!*

Vi har fortfarande sexförbud.....varför är det så att man vill ha nått mycket mer så fort man inte får ha det? haha! Avhållsamhet två veckor i vanliga fall hade inte varit något problem!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-04-08 14:50:55 följande:
    Haha, ja det är synd om min "stackars" make... Han försökte verkligen förhandla bort gårdagskvällens "åktur", men se det gick icke! Cool Får se om han slipper ikväll o vi kör loss imorgon bitti istället, äl är nog över oavsett.

Det där är ju helt galet, är ju alltid så... Precis som (exempelvis) när man absolut inte får kissa på 4 h och man håller på att dö under tiden. Skrikandes
    Preciiis.. annars kan man gå en dag utan att behöva en toa... knäppt.

Funderar på om man ska våga i helgen ändå....2 dar hit eller dit kan ju inte spela nån roll?
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-04-08 21:26:23 följande:
    MCT jag har faktist inte väntat två veckor så tror att så länge man inte blöder mycket så bara På DET :)
    Skönt att ni e tillbax igen :) super kramm
    Vet inte om vi är tillbaka i nått barnaalstrande men vi saknar närheten båda två... vi får se... :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3