• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    sofy skrev 2010-07-02 17:33:55 följande:
    åh! här vill jag va me! :D

har haft 4 st MF, dom är bekräftade. senaste i februari och april detta år.

den här månaden vet jag inte riktigt.. testade pos på bim -5 förra fredagen, började självklart blöda några timmar senare, dock klump och smärtfritt, de höll på fram o tillbaka o ibland vare bara bruna flytningar o avtog i tisdags. testade imorse igen o testet är oförändrat sen förra veckan, de e ett tydligt streck o behöver inte vinkla testet för att se det, dock är det INTE lika starkt som kontrollstrecket.

om jag hade MF IGEN (!!) så va de isåfall i v 3+4.. liiiite tidigt? hade nidis den 21 juni och testade pos den 25e.. jag tycker inte hcg borde stigit SÅ i höjden så testet fortfarande visar pos en vecka efter blödningarna? pratade me min läkare om det som jag nyss påbörjat utredning hos och hon tyckte de lät konstigt, inte som ett mf alltså. vid mina andra mf i v 4-6 har ja testat svagare under blödningen o sen neg några dagar efter den började.

vad tror ni?
    Hej!

Det låter som det kanske kom en mindre blödning ungefär när mensen skulle komma, håller mina tummar för att det tagit sig denna gången för dig!!
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-07-02 18:24:02 följande:
    Hej!

Det låter som det kanske kom en mindre blödning ungefär när mensen skulle komma, håller mina tummar för att det tagit sig denna gången för dig!!
    jag hoppas verkligen på det! isåfall 5 dagar för tidigt men iallafall. ska köpa digitalt o testa imorn för o se vad de står där, men är extremt trött, halsbränna/diffust illamående ibland och kissnödig ofta.
  • FruW

Välkommen hit Sofy!! Glad

Pancakes - men va fasiken, tycker det var riktigt otrevligt gjort av din mens att luras så där!! Vi får sällskapa in i juli månad - då kommer det att plussas så det smäller om det i tråden Skrattande

• Odetta
    sofy skrev 2010-07-02 18:37:32 följande:
    jag hoppas verkligen på det! isåfall 5 dagar för tidigt men iallafall. ska köpa digitalt o testa imorn för o se vad de står där, men är extremt trött, halsbränna/diffust illamående ibland och kissnödig ofta.
    Hej Sofy!

Vad bra att du hittade hit, det är ett helt underbart gäng pinglor i den här tråden. Beklagar alla dina mf *KRAM*

Vet du vad jag kom att tänka på? inte för att måla fan på väggen, men har dem kollat dig så det sitter på rätt ställe? Jag menar, med utomkveds så stiger ju hcg sakta och man kan blöda....jag skulle nog vilja kolla upp så det inte är det.

sedan med gravtest som mäter i kisset. Ett av mina tidiga mf så fick jag utslag långt efter att jag vanligtvis fått utslag efter mf (har 1ma och 5mf i bagaget) så förklarade läkaren för mig att hcg finns i blodet först och lämnar blodet först. Hcg finns i kisset några dagar efter att det finns i blodet....och finns även kvar i kisset i någon/några dagar efter att det gått ur blodet. Därför kan kisstest visa utslag längre.

så om jag vore dig skulle jag ringa till KK och förklara att du inte orkar gå omkring och inget veta och att du är orolig för utomkveds. Då får du nog komma in så kollar dem dig och när du är där så ber du om ett blod-hcg för då vet du ju bättre hur det står till. Du ska inte behöva må såhär!

STOR kram till dig!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Happiness

BEV och company....Ett mirakel har inträffat: Jag har PLUSSAT!!!!!!!!! Bild finns i galleriet. Jag väntar med att skriva in mig på BIM-listan. Det är bara en månad sen jag bittert fick ta bort mig från listan. Nu ska det stå kvar denna gång.

Om två veckor TIDIGAST är jag redo för att skriva mig som gravid.
    Håll tummarna för mig nu tjejer att jag inte börjar blöda och att detta lilla liv får stanna denna gången.

*****************************************KRAM FRÅN EN HAPPY****************************************************

• Happiness

Ett stort tack till dig ODD för att du trodde det skulle gå. Gav mig hopp när jag trodde allt var ute. Önskar vi skulle kunna lova  att aldrig stötta varann efter ett MF igen.

***************************1000 hårda kramar*********************************************************''

• Odetta
    Happiness skrev 2010-07-02 19:44:35 följande:

Ett stort tack till dig ODD för att du trodde det skulle gå. Gav mig hopp när jag trodde allt var ute. Önskar vi skulle kunna lova  att aldrig stötta varann efter ett MF igen.

***************************1000 hårda kramar******************************************** *************''

Sötaste Tack själv! Och du......

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRATTIS {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Bev
    Happiness skrev 2010-07-02 19:39:53 följande:
    BEV och company....Ett mirakel har inträffat: Jag har PLUSSAT!!!!!!!!! Bild finns i galleriet. Jag väntar med att skriva in mig på BIM-listan. Det är bara en månad sen jag bittert fick ta bort mig från listan. Nu ska det stå kvar denna gång.

Håll tummarna för mig nu tjejer att jag inte börjar blöda och att detta lilla liv får stanna denna gången.

*****************************************KRAM FRÅN EN HAPPY********************************************* *******
    Åhhh GRATTIS GRATTIS GRATTIS ÄLSKADE DU!
    Vad underbart härligt! Jag håller innerligt tummarna för att det ska sitta fast denna gång! *håller så jag blir blå*
    Sååå underbart happiness!!! LOVE LOVE LOVE!!!

Själv har jag precis gått på en välbehövlig semester! Så skönt PLUS att vi i förmiddags gjorde kub och fick en riktigt bra siffra 1/15813 så det är ju kanon! Är i vecka 12+2 och idag var första gången som jag kunde känna lite glädje över vår lilla bebis i magen som sprattlade så glatt åt oss idag. Så skönt att se den!

Nu bär det av till mor o far i nästan 3 veckor och vila och må bra! Ta hand om mig och min fina familj.

Jag vill önska er alla en underbar sommar, jag kommer in snart igen men har inte tillgång till internet under vissa perioder.

Grattis igen kära happiness jag är såååå glad för din skull! Me löv u!
  • Happiness

LOVE LOVE LOVE TILL DIG BÄSTA UNDERBARASTE BEV. Tack för allt du fina tjej!

GRATTIS till det perfekta KUB-testet. Nu ska du bara njuta av din graviditet hela vägen.Ha nu en underbar semester BEV. ME LÖV U ALWAYS!

• acure
    Happiness skrev 2010-07-02 19:39:53 följande:

*****************************************KRAM FRÅN EN HAPPY********************************************* *******
    STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3