• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Stort stort GRATTIS Happiness - vad fantastiskt!!! Skrattande Den här gången kommer det att funka - ni har de högre makterna på er sida!! Så härligt att plussa igen direkt efter mf! Ger hopp här i tråden! Jag håller tummarna hårt hårt för dig!

Bev - skönt att höra, grattis till er fina bebis! Skönt att du vågar njuta mer nu, önskar dig en härlig semester.

Själv är jag inne i en "njuta av att inte va gravid" - period, har hunnit med ett glas rosé o en öl, ostar... När man inte får som man vill får man försöka göra det bästa av situationen! - kan ju försöka inbilla mig iaf Flört Har hopp om att mensen snart är över här - o längtar till ÄL o nya tag igen! Nu jäklar måste det väl ändå funka!!!

• kajsalisa
    Happiness skrev 2010-07-02 19:39:53 följande:
    BEV och company....Ett mirakel har inträffat: Jag har PLUSSAT!!!!!!!!! Bild finns i galleriet. Jag väntar med att skriva in mig på BIM-listan. Det är bara en månad sen jag bittert fick ta bort mig från listan. Nu ska det stå kvar denna gång.

Om två veckor TIDIGAST är jag redo för att skriva mig som gravid.
    Håll tummarna för mig nu tjejer att jag inte börjar blöda och att detta lilla liv får stanna denna gången.

*****************************************KRAM FRÅN EN HAPPY********************************************* *******
    What???? Sååååå coolt. Är så glad för din skull. Åååh, kära Happiness, nu jäklar så kör vi. Ska hålla tummarna för dig vareviga dag så att liten får stanna. 100 kramar!!!
  • misslouie

Happiness: Skrattande STORT GRATTIS!!!! Helt underbart!!! Håller tummarna stenhårt för att pyret håller sig kvar... 

• rontgensyrran

Åhhh söta Happiness!!!! Så underbart glad jag blev för din skull!!!! Denna gången sk adet bli en bebis av det här! Pussar och kramar

Grattis till dig Bev för lyckat KUB :)

• Pancakes

Ååååååh, Happiness vad roligt! Du är så värd detta!!

• Happiness

Tack alla fantastiska tjejer för era fina gratulationer!!!!!

Vilken rysare alltså! Riktig känslomässig bergodalbana. Psyket har inte fattat det än. Och ni känner ju mig...Jag kommer inte skriva in mig på gravidlistan på länge nu. Nu SKA det stå kvar. På lördag ska jag ta ett nytt CB och då ska det vara ett fett blått pluss annars hoppar jag i älven.

************************************KRAM ALL LOVELY GIRLS***************************************************

• Tejj

Grattis Happiness!!! Guuu va kul... nu bara måste det lilla fröet stanna kvar hos dig =)

Själv har jag påbörjat min andra kur av provera.... konstigt... får, precis som förra gången, utslag på ÄL stickorna bara någon dag efter det första pillret.... men inga ÄL flytningar eller andra ÄL känningar... Om det nu är provera som gör utslaget, så borde det hålla hela tiden jag äter det, right?! Men det gör det inte... strecket blir bara starkt för 2 dgr ca, sen tillbaka till det "normala"/ljusa strecket..... konstigt värre... har annars inte haft nån ÄL sen innan mitt MF i jan.... (använder ju stickor så jag har lite koll) Funderar på om jag ska ringa läkaren o säga det, se vad de säger... jag kanske tillhör den där mindre gruppen som inte har ÄL mer än nån gång/år.... skulle inte förvåna mig... jag som ALLTID har velat ha egna barn.... o sen kan jag inte få det då jag inte ens har någon ÄL =(

Försöker kämpa vidare....

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3