• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bev

BRA att så många hittar hit

Det vart ett bra besök idag på KK dock inte så jätte mycket klokare utan mer förvirrad. Hon sa att allt såg ut som en normal grav och att det var så stort som det skulle va etc etc. Hon kunde inte riktigt se ett hjärta men min man som oxå tittade tyckte att det var klara hjärtrörelser.

Men men hon fortsatte att titta och spana och greja och tillslut frågade hon om vi hade tvillingar i släkten Jo det har vi ju men på min mans sida... Jo då sa hon att jag tror faktiskt att jag ser två Men hon var inte säker. Det fanns bara en gulsäck vilket menas att det i så fall är enäggs GAAAAAAAaaa vad spännande, herre gud ÖNSKAR innerligt att de ska vara ett/två friska barn bara. Sen får det va ett eller två. Nästa besök är i vecka 12 tror jag så vid midsommar ungefär.

Happiness: Spännande med äggplock, ska det va spontan befruktning sen eller insemination (eller vad det heter, med nål)?

• Bev

Är det någon som vet hur det funkar med havandeskapspenning och sjukskrivning om man enbart har en timanställning? Jag tänker om det nu är tvillingar kommer jag ju inte orka/kunna jobba så himla länge i höst då jag jobbar i ett jobb som innebär risk för hot o våld. Men jag har ju bara en timanställning än så länge och ingen A-kassa så får jag sjukskriva mig då eller få havandeskapspennig? Någon som är haj på FK?

Idag har jag mest gått o tänkt, herre gud, tänk om det är två och tänk om de vill stanna i magen. SÅÅÅÅ spännande!

Kram!

• Bev

Ville bara titta i och säga hej! Är på jobbet hela helgen känns sådär när solen skiner utanför.

Kramar om er alla fina tjejer!

Välkomna alla nya, tråkigt att ni måste vara här men kul att ni vill vara med oss

maria204: Åhhh vad spännande, önskar av hela mitt hjärta att lilla skutten vill stanna.

KRAM

• Bev
    rontgensyrran skrev 2010-05-23 08:12:55 följande:
    Flickor vad är ni egentligen? Ingen som spammar tråden. Alla är kanske ute i det fina vädret? Odd saknar dig här inne, hoppas verkligen att allt går hennes väg! Nu på tisdag är det dags för VUL, jag är så nervös för ett MA. Jag börjar ju snart närma mig den där magiska gränsen då jag fick bekräftat MA i v 10. Idag är jag 7+2. Bara två veckor och några dagar. Håll tummarna för mig flickor.Kram på er!
    Denna gång kommer det gå jätte bra! Jag håller alla tummar jag kan.

Odd: HUR GÅR DET FÖR DIG? Tänker så på dig!

Happiness: När är det du får veta hur det gått?

Kram till er alla!

Mallanis: GRATTIS! VAD HÄRLIGT
  • Bev

Hejsan söta ni!

Sitter på skolan och skriver min sista skoluppift, hoppas att det är forever!
    Jag mår illa så jag typ halvkräks om jag böjer miig fram men det är bara att tacka o ta emot och INTE klaga fast det kan vara ganska så svårt ibland

Annars är allt bra FULL RULLE men på söndag åker vi bort för en veckas SEMESTER och det ska bli så grymt skönt! Imorgon ska jag på inskrivning så det ska bli kul.

Önskar av hela mitt hjärta att du plussar nästa vecka Happiness jag tänker på dig SÅ!

Saknar dig Odd! Vart har du tagit vägen? hur har det gått?

Kram finaste flickorna

• Bev

FÄRDIG med skolan Wiiieeee nu ska jag bara på skolan och skriva ut o lämna igen böckerna! Wiieeee SNART semester!

Vad tyst det har blivit här inne... har alla en liten paus från Fl tro?

• Bev
    Happiness skrev 2010-05-29 19:04:25 följande:
    Och jag fattar noll här borta...har fått svagt utslag på stickorna nu. Idag tog jag CB och fick svagt utslag. Vad 17 är det som utsöndrar hCG? Är det embryot fast det inte har fäst eller? Det är svagt men det finns där. Usch detta är jobbigt. Att det bara ska krångla så. Imorgonbitti ska jag ta en sticka Cb är slut och se om den ger utslag....KRAM
    Oj vad spännande! HOPPAS att det ger starkt utslag.

Själv har jag haft ont i svanken i 2 dagar LIVRÄDD för att det ska va ytterligare ett MF men har fortsatt ó må riktigt illa och va super trött så jag håller alla tummar jag kan för att det bara är växtvärk... Någon som vet?

Imorgon far vi på 1 veckas semester SÅÅÅÅÅÅÅ skönt!

Kramar om er alla!

GRATTIS MIN FINASTE ODD!!!!till plusset.... Faaaan och skit för rättegången... är detta den sista? KRAMAR OM
  • Bev

odd: Välkommen HEM! HÄrligt att se att du är tillbaka, men sååååå tråkigt att du inte fick med dina tjejer... Vad hände? Vad händer nu? (om du vill berätta förstås...) VI HAR SAKNAT DIG HÄR! GRATTIS igen till plusset, såå åhärligt!

Själv var jag in akut på gyn i måndags för jag hade asa ont i ryggen men tack gode gud så såg allt såååå fint ut ett litet hjärta som pickade och allt såg normalt ut, dock kunde hon bara se en liten bebis så vi får väl se på nästa Ul vad det visar. SPÄNNANDE!

Saknar er alla, är på semester så jag är lite snabb i mitt inlägg kommer hem söndag.

HAPPINESS: jag håller alla tummar jag kan för att söndag blir din dag!

ME LÖV U!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3