• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Åhhhh jag blir sååå himla arg! och ledsen... Lilla älskade ODD, *kramar om dig hårt*. Håller alla tummar jag kan för att det inte ska vara något tokigt och att lillapys kommer som det är tänkt. Hoppas hoppas hoppas! Kram kram kram

Själv har jag nu kommit tillbaka från semestern och sitter på jobbet, blä. Önskar jag hade hela sommaren ledig, men men min tid kommer med ledighet.

Happiness: vad är det jag läser, ska du lämna oss i denna tråd? *tår i ögat* i denna tråd får ALLA vara kvar, gravida som snart gravida. Det är ju vi som inger hoppet!

Själv mår jag illa o är super trött, men inget att klaga över bara ta sig igenom. På torsdag ska det bli nytt UL så då får vi se hur det står till där inne. SPÄNNANDE! Är nu i 9+3!

Kramar om er alla och speciellt dig ODD, det kommer att ordna sig. Och när du orkar får du gärna inboxa om Usa resan. TÄNKER PÅ DIG!

• Bev

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad i hela H******VETET.... Lilla älskade Happiness vad är dt jag läser. Blir såååå himla ledsen för din/er skull. Jag önskar verkligen att det fanns något man kan säga eller göra men det finns ju verkligen INGENTING som tröstar en stund som denna... Min fina lilla Happiness! *KRAMAR OM*!!!!

En liten tröst är kanske att det i alla fall "fäste" och att kroppen fortfarande fungerar och tar bort det som kankse inte skulle varit livsdugligt. Men jag vet, INGET som tröstar nu....

Kramar om dig tusen gånger och finns här för dig! ME LÖV YOU!

Polarbjörnen: GRATTIS!

Glädjens och sorgenstråd tjejer, tur att vi har varandra!

• Bev

HÄRLIGT ODD TJEJEN! GRATTIS!!!! KRAM!!!!

Skickar en massa styrkekramar till dig Happiness, vi finns här och älta på du, vi lyssnar!

Jag finns här men jobbar just nu betydligt mer än jag orkar med så nu ska jag faktiskt gå o sova trots att det är fredag. Ska resa bort i helgen men är tillbaka på måndag kväll.

Tänker på er alla tappra blivande mammor!!! Välkomna alla nya, ni är sååå välkomna trots att orsaken till att ni är här är för jävlig!

Kram igen mina tjejer! Love 90210 (Bevvan)

• Bev
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-24 09:54:23 följande:
    Hej tjejer! Jag tror, jag tror jag plussat igen... Lovade en kompis att testa så att hon blev lugn. Jag känner ingenting och hade imte mycket hopp så jag är i chock och vet inte om jag vågar hoppas ännu. Ett svagt men synbart sträck dök upp innom tiden, fastnar på kort men är på landet och mobilsurfar så kan inte lägga upp en ännu, kanske kan komma en bild ikväll. Måtte sträcken bli starkare nu bara!!!
    Åhhhh GRATTIS! Jag håller alla tummar jag kan!

Jag finns här men är så sjukt trött att jag inte orkar NÅGONTING! Jag finns här och tänker på er men orkar helt enkelt inte att skriva...

Önskar er alla en HÄRLIG MIDSOMMAR! KRAM KRAM
  • Bev
    Happiness skrev 2010-07-02 19:39:53 följande:
    BEV och company....Ett mirakel har inträffat: Jag har PLUSSAT!!!!!!!!! Bild finns i galleriet. Jag väntar med att skriva in mig på BIM-listan. Det är bara en månad sen jag bittert fick ta bort mig från listan. Nu ska det stå kvar denna gång.

Om två veckor TIDIGAST är jag redo för att skriva mig som gravid.
    Håll tummarna för mig nu tjejer att jag inte börjar blöda och att detta lilla liv får stanna denna gången.

*****************************************KRAM FRÅN EN HAPPY********************************************* *******
    Åhhh GRATTIS GRATTIS GRATTIS ÄLSKADE DU!
    Vad underbart härligt! Jag håller innerligt tummarna för att det ska sitta fast denna gång! *håller så jag blir blå*
    Sååå underbart happiness!!! LOVE LOVE LOVE!!!

Själv har jag precis gått på en välbehövlig semester! Så skönt PLUS att vi i förmiddags gjorde kub och fick en riktigt bra siffra 1/15813 så det är ju kanon! Är i vecka 12+2 och idag var första gången som jag kunde känna lite glädje över vår lilla bebis i magen som sprattlade så glatt åt oss idag. Så skönt att se den!

Nu bär det av till mor o far i nästan 3 veckor och vila och må bra! Ta hand om mig och min fina familj.

Jag vill önska er alla en underbar sommar, jag kommer in snart igen men har inte tillgång till internet under vissa perioder.

Grattis igen kära happiness jag är såååå glad för din skull! Me löv u!
  • Bev

Semester hälsningar från 90210! Hoppas ni alla har det bra. Tänker på er ofta! Själv har jag det mycket bra, har börjat må bättre och semestern gör verkligen susen för en trött och utarbetad mamma!

Kramar om er och blåser grav bac på er alla!

• Bev
    Happiness skrev 2010-07-18 13:05:51 följande:
    BEV: Skickar massor av sommar och semester hälsningar till dig. Hoppas du har det bra och vilar upp dig ordentligt nu! PUSS FRÅN HAPPYHjärta
    Tusen tack min fina Happy! Skickar tillbaka en massa sommarkramar! 1 vecka kvar på sem sen blir det tbx o jobba. BLÄ!

Var rädd om dig! Tusen kramar från Bev
  • Bev

Hej tjejer!!!

Hur går det för er allihopa?

Happy: Hur mår du? Saknar Dig! Vet att jag är sämst på att vara på datorn men jobbar alldeles för mkt för mitt eget bästa. Måste verkligen trappa ner snart....

Odd: Tänker på dig och undrar hur det går med den lilla och dina stora? Någon förändring?

Jag mår bara bra annars, har RUL nästa vecka så då håller jag alla tummar jag kan för att det ska se bra ut. Ska snart sluta med trombylen (progen slutade jag ju med i v 12)  så att snart ska visst kroppen klara detta på egenhand... Måtte allt gå vägen!

Många nya i tråden nu... KUL fast ohyggligt tråkigt att behöva ses i denna tråd. Men hjärtligt välkomnna ska ni alla vara!

Kram kram kram till er alla! Skickar en hel drös av grav baciller och styrka och mod att orka fortsätta kämpa!

• Bev
    färnik skrev 2010-08-16 14:08:38 följande:
    Längtan: bra med en så förstående läkare! En sådan hade jag också velat gå hos... Här får man tjata, och det är på nåder att man får kolla upp det.

Jag ska göra VUL i morgon, iom smärtorna jag haft som kommit och gått. Det var likadant förra graviditeten, och då visade det sig vara ett MA, nämligen... Så jag ska dit i morgon, får inte äta innan, för de räknar väl lite med att det kanske behöver göras en ingrepp... Gråter (men, om allt ändå skulle vara bra, får jag ta det här VUL:et istället för det inbokade om 2 veckor, inte också. Snåljåpar!)
    Oj önska dig all lycka imorgon. Hoppas innerligt att du inte behöver genomlida något sånt här skit igen.

Är inne och tittar till er imellan åt. Tänker på er! Hur mår ni allihopa?

Själv är jag i vecka 20 och allt ser hittils bra ut. Har fått titta på lilla miraklet nu på RUL och h*n ser så fin ut.
    Stora kramar!
  • Bev

Perfect: Håller helt med mimmi80, mycket kloka ord. Försök att "ta hand om" din fru och er relation och lyssna till vad HON behöver. Vi är alla väldigt olika. Även om hon inte i ord kan uttrycka det så känner du förhoppningsvis henne så pass väl att du kan lista ut om det är närhet, distans, hjälp med lillan eller mat/städning som gör att hon får tid att läka själen. PRATA om det som hänt, även om det kan vara svårt, även du kanske bär på frågor och sorg som kan vara en befrielse att få/våga prata om tillsammans. Lycka till och krama om din fru ordentligt i helgen och glöm inte att NJUTA av ert lilla mirakel som ni redan har!

MCT79: Åhhh skit oxå. Nu får det faktiskt vara nog med kärring besök!

• Bev

Hej fina tjejer!

Jag vet inte om jag har hunnit berätta men fre den 14/1 föddes en oerhört efterlängtad trådstartsbebis (sedan alldra första början). Det blev en liten tjej på 3890 gr o 52 cm lång och alldeles perfekt. (finns att beskåda i mitt galleri en liten stund till). Allt gick hur bra som helst och vi fick en mycket fin förlossning.

Det känns helt fantastiskt att hon faktiskt valde oss som föräldrar och att detta lilla mirakel ville stanna hos oss. Men utan denna tråd hade det inte varit lika lätt att fortsätta hålla modet uppe efter 3 mf på raken... Vill bara tacka er som varit med sedan start och peppat och stöttat, och till er som är kvar eller kommit nya.. VAR RÄDDA OM VARANDRA i denna tråd, den betyder oerhört mycket! SNART är det eran tur att få hålla i ett litet mirakel, även om det känns tungt vissa perioder (eller typ alltid) så önskar jag och hoppas och tror att det snart är er tur!

TACK FÖR ATT NI FINNS!

Kramar Från BEV

• Bev

Tusen tack tjejer för grattis! Det är sååå fantastiskt, jag skickar en massa bebisbaciller till er alla! KRAM

• Bev

Åhh MCT79... Det är ju JÄTTEFINT plus! GRATTIS! Håller alla tummar jag kan för att det är din tur denna gång. Grattis tjejen!

• Bev

Önskar alla fina tjejer en Glad påsk. Blåser en massa bebisbaciller över er alla!
    KRAM Bev

• Bev

Hej tjejer! Insåg just att det var nästan två år sedan som jag var inne här sist... Herre gud vad försvinner tiden... Har inte orkat läsa ikapp... det var 1300 olästa inlägg sen sist så jag insåg mina begränsningar..

Hur går det för er nya och gamla. Hoppas innerligt att ni alla mår bra <3

KRAM till er alla!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3