FruW skrev 2010-08-28 11:38:10 följande:
Myra - mitt första kom i augusti förra året, sen ett i april och ett i maj,.. Vi har inga barn sedan tidigare, o barnlängtan är enorm... Hoppas varje månad så klart att det ska bli pluss och att det ska stanna.. Nu har vi förhoppningsvis en utredning på g, väntar på svar från en läkare om att vi ev ska få vara med i en studie om upprepade missfall..
Va jobbigt för dig med oregelbunden mens, pco?? Hjälper provera??
Förstår verkligen din barnlängtan, känner samma här.
tråkigt med så många missfall. Men skönt att ni kommer på utredning så ni kan lösa problemet så det inte blir flera missfall. gravid kan du ju bli så det är ju jätte lovande. Du ska se att det säkert finns läsnignar som du kan få hjälp av.
Jag har ingen PCO. Har lite för mkt vikt som dom säger att det hindrar mig. Jag är 37 och känner mig stressad att tiden rusar iväg. Försöker gå ner i vikt.
Skulle till sofiahemmet nu i veckan men eftersom ajg hade fått första mensen efter missfallet så kunde jag inte ta blodprovet på 5 dagen (var bortrest). Ny tid i slutet av okt. Men jag hoppas ju naturligtvis att jag hinner bli gravid själv innan. Har ätit provera flera ggr för att starta mense när jag inte haft den på länge. Även ätit det för att få stopp på blödningen när ajg blött i 9 v.
JAg hittade min mamma död i mars, 1,5v efter det kom mensen av sig själv, (ett under) Tog pergotime då och fick min första riktiga äl. Plussade 5 dgr efter mammas begraving. Släppte på mycket oro och spänning när mamma gick bort, tror det gjorde att jag verkligen blev gravid efter 2,5 försökt. Finns ingen annan förklaring.
Nu när jag fick min mens efter missfallet så var jag bortrest, hade inte mina pergo med mig så jag kunde inte ta dom. Skulle vara så kul om jag kunde lyckas utan dom.
Tänk om det nu funkar och jag fick en riktig äl och sen tog pergo, ojoj undra om det ahde blivit tvillingar så`?
Hur länge har ni försökt?