• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-08-27 10:40:56 följande:
    Jag är snart 30 år... och det ligger inte i generna men däremot annat handikapp i släkten.
    fast då kan du nog få gör det gratis :D
    Längtan efter liten är stor
  • Muffe80

jag vet inte, det är en cp-skada och deet är ju inte ärftligt eller så...

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-08-27 09:26:53 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!!!
    Sambon kom hem precis innan jag skulle fara till jobbet så jag plockade fram kisset och stoppade ner testet... Hann lagom tillbaka till sängen där sambon väntade och då stod det redan GRAVID.

Gissa vem som är glad???

Superspermier igen alltså.. sambon är stolt..

Blir ett 1 maj barn om allt går bra denna gång!!!

Tralalallalalalalalalalal
    Hahahaha, jag sa ju de ;)

GRAAATTTIS!!!! :D
  • sofy

Jag börjar nog förstå nu att ja e gravid.. Den där idiotläkaren uttalande i tisdags har gjort mig nojig som fan, om att strecket va svagt. Så jag tog ett CB digitalt nyss o de kom upp "Gravid 3+" efter max en halv minut, o sen tog ja vanligt CB o där kom teststrecket upp 1,5 min innan kontrollstrecket, o de är TOKBLÅTT! så, fuck her! jag e gravid o de kommer gå bra!

• Muffe80

Nu får man grubbla lite..

Hur skulle ni göra med en alpresa i mars månad med buss ner i 30 timmar? inte åka va??

Hur säger man till övriga gänget att man inte kan åka med och ska/vågar jag låta sambon åka???

• sugarrush

Jag skulle inte ha åkt. Hitta på att någon släkting fyller 60 eller nåt vetja.. Eller säg att du ska ta flyget ner o träffa dem där eftersom du inte kan ta så många dagar ledigt...

• Pancakes

MUFFE GRATTIS! Så fantastiskt roligt!
    Ååååååh, vad jag önskar att jag vore i din sits. NJUUUUT!! Själv sitter jag här med mensvärken från helvetet! Men är glad för din skull och att det plussas hej vilt i den här tråden!

• Muffe80

Jag kommer nog inte åka, och komme väl säga att jag inte gillade konceptet och kommer åka på annan resa.. typ.

Men, om de åker så att det är ca 8.-10 veckor kvar till förlossning, skulle ni släppa iväg er kille då?? Tänk om man föder för tidigt?

Han kan ju inte säga nu att han inte kan åka för då fattar de, han är liksom fantast och vill verkligen åka också. Han får isåfall avboka senare när vi har berättat för dem.

• Pancakes
    Muffe80 skrev 2010-08-27 12:57:48 följande:
    Jag kommer nog inte åka, och komme väl säga att jag inte gillade konceptet och kommer åka på annan resa.. typ.

Men, om de åker så att det är ca 8.-10 veckor kvar till förlossning, skulle ni släppa iväg er kille då?? Tänk om man föder för tidigt?

Han kan ju inte säga nu att han inte kan åka för då fattar de, han är liksom fantast och vill verkligen åka också. Han får isåfall avboka senare när vi har berättat för dem.
    Jag skulle nog inte heller åka när det är så nära inpå. Men killen tycker jag kan åka, det är ju ändå 8-10 veckor kvar, inte två. Att man föder så mycket för tidigt hör väl ändå till ovanligheterna?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3