• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-08-26 15:57:19 följande:
    Men tänk om det inte visar ngt för att urinet är för "utspätt" då? :)
    jag kan säga dig att jag kissar jämt, då menar jag jämt!
    och jag tog ett test när jag hade kissat 10 minuter innan...
    så har du bara haft din bim dag så är det ingen fara
    Längtan efter liten är stor
  • FruW

Muffe - spännande spännande!! Jag håller tummarn stenhårt för dig!!

MCT - snyggt snyggt test!! Grattis!! Nu är det ingen tvekan vännen, du är GRAVID!!! Baby

Pancakes - blä för minustest, men än har tanten inte visat sig va?? Håller tummarna för dig med, hårt hårt, men OM tanten kommer så finns jag i september-bim ´et och väntar på dig..

Ego - i dag har jag en sån enorm barnlängtan...! Inte efter att få va gravid, som jag brukar längta efter, utan efter att få va mamma.. Kanske mentalt börjar förbereda mig på att man kan bli förälder på flera olika sätt.. Vilket är helt ok, men tråkigt så klart att inte få uppleva allt det där, bra som jobbigt, med att va gravid! Sen kliar det i kroppen av otålighet o nervositet över att höra från läkaren angående den där studien, vill sååå gärna att vi ska få va med där, mkt hopp har jag till den!! Jag har världens sämsta tålamod när det gäller sånt här, gå o vänta på ett samtal, ett brev eller en bebis med, är urjobbigt ju!!

Nu ska jag på kalas & umgås lite med min underbara guddotter på drygt 1,5 år, härligt substitut för egna en stund!!

KRAM till er alla som väntar o väntar på att tanten ska dra o att det fina plusset ska visa sig!!

Muffe, förresten, jag har käkat apriforce ett tag, men fick inte senare mens för det, men det kan ju va olika så klart! Tänker på dig, o tänker plus plus plus!! Sänder "positiva" gravtest-tankar till dig Flört

• kajsalisa

Var inne och spanade i ditt galleri MCT. Ser ju riktigt spännande ut. Tycker minsann att du ser rätt gravid ut. ;)

• Odetta
    Muffe80 skrev 2010-08-26 15:16:17 följande:
    Jag gillade CB som visade om man var gravid eller inte, men de verkar inte tillverkas mer
    Muffe....jag har sånna test hemma om du vill köpa för en billig slant. Köpte dem när jag var i USA senast och dem är digitala och säger "Pregnant" eller "Not Pregnant". Inboxa mig om du vill veta mer

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    MCT79 skrev 2010-08-26 07:38:26 följande:
    Godmorgon tjejer! Hoppas ni sovit gott!

Jag gjorde ett nytt test i morse... förvånade? Cool Fortfarande svaagt men jag tycker det är starkare? Eller är det önsketänkande?

WOOOOHOOOOOO vilket URSNYGGT test!!!! I morgon kommer det se ännu tjusigare ut ska du se! *viskar grattis*

*bamsekramisar*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • MCT79
    Odetta skrev 2010-08-26 18:30:04 följande:
    WOOOOHOOOOOO vilket URSNYGGT test!!!! I morgon kommer det se ännu tjusigare ut ska du se! *viskar grattis*

*bamsekramisar*
    Jag hoppas det sååååå... tycker det ser klent ut och är mest övertygad om att mensen kommer i morrn. Känner mig inte gravid alls!  Tack Odd!
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-08-26 20:04:36 följande:
    Jag hoppas det sååååå... tycker det ser klent ut och är mest övertygad om att mensen kommer i morrn. Känner mig inte gravid alls!  Tack Odd!
    Du har ju uppenbarligen HCG i kroppen, annars skulle de inte visa ngt.. o HCG ökar ju också eftersom strecken blir tydligare! ;) Klart du e gravid.

Jag känner mig inte heller så gravid, lite småsaker ibland men i de stora hela så nääe.
  • sugarrush

Känner mig inte heller gravid.. kanske är det en enda komplott alltihopa mot oss bebistörstande damer ...

• Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-08-26 20:04:36 följande:
    haha vem känner sig gravid?
    jag känner mig bara som en uttråkad surkärring inte gravid för fem öre...
    och du är ju gravid :)
    Längtan efter liten är stor
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3