• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Nu luktar allt illa här... bananerna i köket stinker, sambon gjorde fattiga riddare tidigare ikväll och jag tycker sovrummet stinker matos NU, och sen gick jag in på toa efter honom och gick ut igen lika fort... han hävdar att han bara pissat men isåfall behöver han en läkare....

tre saker bara på kort tid. Fan vad jag inbillar mig... :((

• Dag och natt

Hej allesammans! 

MCT: Håller tummarna för att damen inte dyker upp imorgon!!

Här har semestern äntligen börjat. Var ute och sprang för första gången idag på sjukt länge och jag hade riktigt dåligt flås kan jag säga. Men kroppen kan behöva trimmas lite inför ett bröllop jag ska på om några veckor så vad gör man inte för att se lite snyggare ut i klänningen! Cool 

Imorgon ska jag börja med mina ÄL-tester igen och jag hoppas att det ger ett riktigt positivt utslag den här gången. 

Nä nu är det natti natti här, sköt om er! Kram

• Muffe80

Vad tror ni om att ha sex massor kring äl, är det bra eller ska man bara ha varannan dag för att spermierna ska vara bra?
    Tänk om man har massa sex och ut kommer vara odugliga spermier?

Sist blev vi iofs gravida när vi hade mycket sex... men ändå... :)

• LillaMy3

Alla mina allt för tidiga "symptom" är inte lika mkt längre... Typiskt. Testade i morse (BIM-4/5) och det var väldigt negativt. Usch.

Visst kan jag testat för tidigt, men jag tror inte det blev något denna månad heller Jag som hoppats så....

MCTT79. Hoppas symptomen betyder plus!!

• Odetta
    Muffe80 skrev 2010-07-28 08:13:08 följande:
    Vad tror ni om att ha sex massor kring äl, är det bra eller ska man bara ha varannan dag för att spermierna ska vara bra?
    Tänk om man har massa sex och ut kommer vara odugliga spermier?

Sist blev vi iofs gravida när vi hade mycket sex... men ändå... :)
    Vi har alltid haft mycket sex kring ÄL....hela veckan innan och så några dagar efter. I alla fall en gång om dagen

Dem säger att såvida det inte är fel på mannens simmare så kan man gott ha det varje dag, men är dem få eller slöa är det bättre med varannan.
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Muffe80

sist jag blev gravid hade vi sex hela veckan innan varje dag plus tre dagar efter tror jag och det tog sig ju :)
    Denna gång var sambon bortrest så vi sexade dagen innan äl som jag trror det var och sen efter, men det kanske var för lite, eller så var kroppen inte redo efter missfallet :)

Nu börjar mensen ta slut och jag är så jäkla taggad att sätta igång NU igen!!!
    Jag skulle även hålla mig borta från fl, men hur gick det?

Skönt med semester under äl, och kanske inget fl heller... :)

• MCT79

Hej på er, ingen tant här ännu! Bim borde absolut senast vara idag om jag går på äl....det KAN ju också vara så att jag inte hade någon äl och att mensen uteblir den här månaden. Molvärk har jag dock.

Har precis satt mig i en bil (mobilt bredband is the shit) och nu är vi på väg söderöver till min sambos hemort. Sex timmar i bil är bra, jag kan inte springa på toa och kolla hela tiden. ;)
    Har inga symtom utöver det som faktiskt kan vara pms också... tar inte ut något i förskott. Testet i morse var helblankt, dvs negativt så det  talar väl sitt eget tydliga språk...

• Muffe80

Hopaps du plussar men annars får du hänga med mig och plussa i aug istället och så får vi en majbebis

• färnik

Här har det varit väldigt olika hur frekvent vi haft sex runt ÄL, när vi plussat. Näst sista gången, det som blev MA i april, så hade vi bara sex en gång, 4½ dagar innan possetivt CB ÄL-test, men det tog sig ändå. Vi brukar göra som vi har lust med, men det brukar bli minst 1 gång under tiden 2 dagar före, till aktuell ÄL-dag...

Bara 1 vecka kvar till VUL nu, dagarna går sååå långsamt. Jag är tyvärr eländigt orolig, har väldigt svårt att se possetivt på det hela ...

Jag har även tid för en magnetrönthen ytterligare en vecka senare, vill inte avboka den tiden, ifall vi får tråkiga besked på VUL:et... Det är sådana hiskeliga köer till magnetröntgen ju. (Vid förra graviditeten, hade jag bokat en kurs lååångt borta, som jag sedan avbokade när jag blev gravid. Då upptäckte det MA´t samma dag som kursen började. Så nu vågar jag inte avboka ngt pga graviditeten...)

Jag tycker det är så jobbigt, det här med oron. Jag gör ju inget annat än att oroa mig. Inte vill jag prata om det med maken heller, för jag vet att han tycker det är väldigt jobbigt att jag är så orolig... Och jag är rädd att han så småningom inte orkar försöka mer, om det går åt skogen igen alltså, om jag "är jobbig och ältar" det hela...

• MCT79

Färnevik, magnetrötgen tror jag du kan göra även om du är gravid. Det är ingen röntgenstrålning!

Du får komma in och älta med oss! Vi vet hur det är att oroa sig, bara tjat omkring här! Eller om det finns särskilda trådar med folk som plussat efter upprepade missfall!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3