• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Massor med kramar till alla som fått besök av häxan!  Det var då själva fan så svårt hon har att fatta!

Själv har jag lite migränkänning.. vilket är ett solklart tecken på mensens ingång... bara vänta. Får väl njuta ett par dagar av att slippa tampong iaf...

• FruW

Väntan på liten - ursäkta, det var det jag trodde att jag gjorde så klart! Flört

Usch för tanten - kom & gör mig sällskap på lingontuvan, utlovar fri tillgång till Bloody Mary till alla som önskar! Skål Måste både få beklaga och "njuta" mig lite.. har precis kommit hem efter en kortare semestertripp till kusten, 2 nätter i tält. Var lite orolig för att mensen skulle komma precis nu, då jag brukar blöda MYCKET, är inte helt lätt i tält.. Jag har ofta kraftig mensvärk, får ta starka tabletter o behöver ha nära till toaletten.. Camping i tält med gemensam toa, + sol o bad på stranden brukar inte vara så himla kul då.. Men - mensen har faktiskt inte kommit igång ordentligt, skönt att den dröjde!! Nu till klagomålet - tog gravtest i fredags morse innan vi åkte, supernegativt så klart, men att mensen inte kommit igång ordentligt under helgen gjorde så klart att mitt hopp började spira igen! Så, hemkommen var det så klart bara att testa igen, men nej, fortfarande supernegativt.. Men är väl bara att tacka o bocka till tanten att jag slapp ha en massa blödningar o ont när jag var borta, lättare att vara hemma de dagarna!

För er som har mtk ont av mensen, hur har ni gjort? Ngn som har pratat med sin gynekolog om detta? För några månader sedan fick jag åka upp akut till gynakuten på lasarettet, jag hade så otroligt ont i magen, kändes som att en alien skulle gräva sig genom magen, kunde knappt gå ett par meter.. Iaf, undersökningen (jättekul med gynundersökning under "supermens" o så ont i magen att den är stenhård av kramp, o läkaren (som pratade tysk-svenska) ber mig att slaaaapnaaa aaaaaav! Var ju därför jag var där!) visade ingenting, men jag fick iaf recept på diklofynak (osäker på stavningen) som jag tycker hjälper bra, kanske ett tips om ni har kraftig mensvärk!

Skickar också en stor kram, o skål såklart, till er som har fått tanten på besök!! Tycker alltid att första mensdagen är värst, är såå besviken o ledsen över att det inte blev ngt den här gången heller! Sen brukar det bli bättre, så fort de första dagarna har gått så ser jag slutet på mensen o kan se fram till äl o nya försök o chanser igen.. Augusti är ju skördemånad - måste innebära att vi nu får skörda frukterna av vårt slit, eller hur! Då kommer plussen att hagla in!!! Plus

• MCT79
    MCT79 skrev 2010-07-25 21:56:32 följande:
    Jaaaa skördemånaden!! Nästa månad är vår månad!!
    Vi kommer få så många plus att vi kan GE BORT till andra trådar!!
  • Längtan efter liten

kom in med fleeer pluss

Längtan efter liten är stor
  • FruW

Haha, kom & köp, pluss till alla! Tag 3 betala för 2!!

• Längtan efter liten
    FruW skrev 2010-07-25 22:03:00 följande:
    Haha, kom & köp, pluss till alla! Tag 3 betala för 2!!
    om man ändå kunde köpa, guud så många barn jag skulle haft nu då =)
  • FruW

Haha, ja ibland kanske det är bra,,, hade varit svårt att välja, en liten pojke med bruna ögon o ljust hår, eller med blå ögon o brunt hår, eller med rött hår o bruna,eller förresten blå ögon, eller en flicka, eller.... äh, jag tar en schäfer!

• Längtan efter liten
    FruW skrev 2010-07-25 22:12:45 följande:
    Haha, ja ibland kanske det är bra,,, hade varit svårt att välja, en liten pojke med bruna ögon o ljust hår, eller med blå ögon o brunt hår, eller med rött hår o bruna,eller förresten blå ögon, eller en flicka, eller.... äh, jag tar en schäfer!
    ha ha ha ja va fasen jag tar allehopa :D
  • sugarrush

Mimmi80: Be läkarna om Orudis! Det är Guds gåva till mänskligheten! Eller i alla fall till halva mänskligheten.. Bästa pillrena mot stark mensvärk.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3