• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

plutten02 skrev 2011-07-28 20:17:10 följande:
    Jag tog testte ikväll som jag hade kvar och det var även det posetivt. Och sambon är hema... Så sexet ikväll kan ju inte missa Glad
    Sitt inte här då kvinna! haha!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-29 13:50:03 följande:
    Första gången på LÄÄÄÄNG som jag känner av mig ägglossning... Har sjukt ont på vänster sida idag... Så det var tur att vi mös igår, då jag också fick + på ÄL testen...
    Så om vi missar denna gången så blir jag KNÄPP... Då ger jag upp Glad
    Kom ihåg en sak bara Plutten.. man kan pricka in äl EXAKT... spermier står och väntar när ägget kommer... det är ändå bara 20% chans att det blir bebis... Å ge upp får man inte göra! Då hade ingen av bebisarna i de här trådarna fötts! :)

Kram på dig!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-29 14:04:36 följande:
    Det var mer sag som ett sämt... Från min sida.
    Nä man får ta det som det är. Men nu blev det i rätt tid iallefall. Sen om det matchar får man se om ca 1 vecka eller så. Du plussade ganska tidigt?
    Ahh sorry.. missuppfattade dig... =) Jo man får ta det för vad det här.
    Denna gången när jag plussade kände jag av äl rejält... kanske inte så konstigt eftersom mina äggstockar piskades med Pergotime!

Jag har tidigare aldrig plussat före bim-2. men denna gången på bim-5.. förmodligen för att de var två. =)
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-29 17:20:01 följande:
    Tjejer, ni som fått plus efter ma/mf.. hur/när har ni berättat och för vilka?
    Jag berättade för två tjejkompisar och sambon med det samma..
    Mina föräldrar och jag har en väldigt nära relation där man berättar det mesta..
    Sambom samma med sina..

Jag vill skrika ut till hela världen att jag är gravid igen, men samtidigt är jag rädd för ännu ett mf/ma och att behöva berätta om det för alla med...

Hur gjorde ni och hur tänker ni göra ni som inte plussat än? 
    Vi väntade ett par veckor sen berättade vi för föräldrar... kompisar har kommit lite undan för undan... vi har sagt att det inte är hemligt men att de inte behöver basunera ut det pga vad som skett tidigare..

Vi resonerar som så att det var ovärderligt med stödet när allt gick åt skogen, och varför inte dela med sig av glädjen också och inte bara sorgen? Sen beror det såklart på hur privat man är annars. Jag är rätt öppen som person.
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-29 17:30:00 följande:
    Vi har också resonerat så innan, att alla de som gratulerar när man plussar, kan stötta och hjälpa om man får ma/mf..
    Precis så... sen har vi ju valt vilka vi har berättat för... jag har inte spridit ordet på jobbet öppet men det är några som vet om det... jag har berättat för de jag vet skulle vara ett stöd om det sket sig.. typ. =)
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-07-30 11:37:21 följande:
    Hej flickor! Min man fyller 30 i november, försöker hitta på vad jag ska göra för honom.. Har hört talas om ett vandrarhem/ bed and breakfast någonstans i Skåne (Österlen?) som har lite erotiskt tema, med rum inspirerade av typ kama sutra o så, någon som har någon aning om vad det heter?? :) (perfekt för att göra bebisar ;))
    www.venusgarden.se/  Googlade lite... =)
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-31 09:28:55 följande:
    Idag är jag nervös.. :( Igårkväll kom det en rosa/röd flytning och idag lite bruna.. inte alls mkt men tillräckligt för att jag ska nojja :( Vill att ärtan ska fastna den här gången!
    Håller tummarna stenhårt här på min kant!!
    SoMa72 skrev 2011-07-31 09:11:35 följande:
    Mimmi, Jättegrattis på födelsedagen!
    Ohh grattis Mimmi!!! Hoppas du får en fantastisk dag! Valpen är underbart söööööt... jag smälter....
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-31 09:46:54 följande:
    Testlagrets eller billigatesters stickor - gravtest???
    Testlagrets...=)
  • MCT79

Nope jowian jag har aldrig sett streck när jag lyst igenom om det varit negativt... Å jag har lyst igenom många! Hahaha!!!

• MCT79

Ihhhhh nu längtar jag till i morgonbitti!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3