• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

JoWiAn skrev 2011-08-01 19:53:39 följande:
    Kan de ju vara Hoppas!!!!!! Solig

Nu är mitt eftermiddagstest torrt. O jovisst! Ett streck i ljuset, rosa...... Det måste ju bli plus imorgon eller på onsdag. Nu har alla test visat de magiska lysa genom strecket sen igår.    
    WOHOO!!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-08-01 20:11:48 följande:
    Någon som testta med testlagrets stickor innan ÄL+7 och fått två treck???
    Näe så tidigt har jag nog aldrig testat... ärligt alltså! =)
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-08-01 20:14:53 följande:
    Nej det var bara en sida som jag läste det på. Tänkte höra om det kunde vara sant som den personen skrev. Den skrev att den testat 4 dagar efter äl
    Ahh... jag vet inte... denna gången plussade jag ju på bim-5 möjligen 6... men då är det ju två. Annars har jag aldrig plussat före bim -2
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-08-02 05:52:03 följande:
    Börjar tröttna på det här nu. Jag vill också ha barn...Skäms

Grattis JOWIAN. Håller tummarna stenhårt!Glad
    LisaVäntar skrev 2011-08-02 06:59:09 följande:
    Jag också rosen.. Hur länge har du hållit på? Jag slängde mina piller i okt 2009, börjar kännas ruskigt längesen :/

Hur gick det idag jowian??

Vul idag, mct?? Tummar!!!
    Vet hur ni känner.... vi tog ut spiralen november 2009... nästan samtidigt som ni började då Lisa...  :(
    Maho81 skrev 2011-08-02 07:30:15 följande:
    Tack, men det stod inte gravid, som jag trodde.
    Trist... :(

Lisa, Mimmi, japp vul idag.. kl 10... ska åka om en timme......iiihhhhkkk....
  • MCT79
    FruW skrev 2011-08-02 08:41:29 följande:
    MCT jag har fjärilar i magen, önskar nästan jag kunde följa med dig in i rummet, haha! ;)

Kram på dig!!

Maho vad tråkigt!! :(
    Hahah det hade blivit udda! "hej det här är mimmi min...hmm.. internetkompis!"  Hahah!

Nu mår jag illa, undrar om det är grav eller nervositet....
  • MCT79

Allt gick braaaa... Två små som växer så det knakar... De är 3-4 dagar före enligt senaste mens och han mätte flera ggr och det skiljer bara någon mm mellan dem... GLAD!!!!

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-08-02 10:56:39 följande:
    Grattis igen här också! Hur stora är de nu btw?
    Dom är ca 3,6 cm långa... ;) Finns bilder i "plus"tråden och i mitt galleri under gravid juni2011!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-03 04:36:41 följande:
    Jävla skit korv..

BIM-6 och ett negativt resultat på gravtestet... :( Vafan!!
    Hade ev. en nidblödning eller spottings igår på förmiddagen som idag är borta vad jag kan se men nej ändå negativt på testet.. :(

Ledsen jag blir..
    Stoooooooopp!! BIM-6 är jeeeetetidigt!! Om du hade en nidis igår så kommer det ta några dar innan det visar. Även om ägget fäste igår så tar det 2-3 dagar innan du har tillräckligt med hormoner i kroppen för att det ska synas på ett gravtest! Så ta det lugnt! =))

Kram!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-03 05:51:44 följande:
    Okej !!

Jag har varit så bortskämd med att testa tidigt förut och det har visat något .. men behöver det inte göra det vid varje grav?
    Jag menar en gång postivt gravtest tidigt så bör det komma varje gång lr?

Tack för ditt svar ialla fall, du gav mig hopp!!
    Man kan ju tro det men så är det ju inte ... det beror på helt på när ägget fäster, hur fort hormonet stiger osv osv. Jag har varit gravid 5ggr nu på 1,5 år och aldrig plussat före bim-2 utom denna gång då jag plussade på bim-5... nu visade det sig vara tvillingar men jag vet inte om det spelar in?

De säger att alla graviditeter är olika från början till slut. Hittade några siffror på det där i en iphoneapp...ska se om jag kan hitta dem igen.... om jag minns rätt så har du ca 50% chans att få plus på bim-2 och på bim är siffran 90%... så uppenbarligen plussar en del först efter bim också. =)

Ha is i magen, jag tror på dig! =)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3