• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Together90 skrev 2011-08-07 19:41:03 följande:
    Jo det har du ju rätt i .. hoppas att du har rätt, hoppas !

Man är så nojig för minsta lilla.. den gången jag fick MA hade jag superstarka test  mins lika starka som kontrollstrecket men då hade jag passerat BIM dock men  ja det spelande ju ingen roll för det gick ju inte hela vägen ändå. Så det behöver ju inte betyda något men ja.. man letar ju efter alla bra tecken man kan få och en stegring på gravtesten är ju ett bra tecken så..   
    Jag hade också superstarka test vid mitt MA:... man måste komma ihåg att det egentligen inte betyder något. HCG börjar ju inte sjunka förrän graviditeten går tillbaka... i mitt fall fortsatta livmoder, moderkaka och allt annat att växa, bara fostret som stannat av...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-07 19:45:24 följande:
    nej jag vet.. jag är säkert superlöjlig :(
    Absolut inte....absolut inte. Vi vet alla här hur det känns.
  • MCT79

Ohh jag ser tydligt! Å jag vet att det alltid syns bättre i verkligheten, förstår inte varför de är så svåra att fånga på bild!

• MCT79
    Together90 skrev 2011-08-08 18:21:26 följande:

Vad kul för dig Plutten02 :)

Här är mitt test från idag, hoppas på det bästa nu. Tycker ni att jag borde ta ett digitalt med veckoindikator, jag har BIM imorgon enligt sista mensen så egentligen kanske det är onödigt.. 

Kram

SNyggt! grattis!
  • MCT79

Glömde GRATTIS till dig Plutten, nu ska det bli bebis!!

• MCT79

Mimmi jag har börjat vid äl. Men borde kunna börja så snart mensen är slut!

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-08-08 19:58:51 följande:
    MCT jag slutade i v 12 med barnalbyl då slemhinnorna var väldigt känsliga när man är gravid med fler än ett, så läkaren efter ett hb förbjöd mig att ta fler.
    Ahhh, ja jag har läkarbesök den 18/8..dvs nästa torsdag, skulle äta till då sa han... så får vi se sen...=)
  • MCT79
    MissT skrev 2011-08-08 19:58:29 följande:
    Tack för tummarna  Jag håller tummarna stenhårt för att du snart ska bli gravid!  

Jag kan ta en bild under veckan och lägga in. Har noll koll på vart kameran är just nu efter semestern Obestämd 

Fick sådana "trevliga" kommentarer av svärmor igår:
    - Vad tjock du är och du har ju så lång tid kvar....du kommer att bli jätte stor!
     Inte direkt vad man vill höra när man tidigare haft ätstörningar och har svårt att känna sig bekväm i sin växande kropp och svårt att acceptera hur man ser ut. Trots att jag är överlycklig att vara gravid och ha en växande mage så är det tufft psykiskt att bli blir större o större. Vet att hon inte menade något illa men maken sa till henne så förhoppningsvis slipper jag fler sådana kommentarer........
    Men vilken pottsork!! Jag hade blivit galen!!!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-08-09 06:21:48 följande:
    Testen fortsätter att stegra... Idag är det ännu starkare... Bim-3... Så denna gången kan jag nog hoppas lite att det tagit sig...
    *skriker dansar och jublar* jaaaaaaaa!!!!!!!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-09 06:34:28 följande:
    MCT79 och Plutten02- har ni kämpat länge ihop ? :) Ni verkar så tajta!
    Nääe! Ja har hängt här sen januari 2010 typ... nu är jag väl mer i plustråden men fortsätter hejja på och peppa de som fortfarande kämpar, gamla som nya!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3