• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Usch vad tråkigt, både för mimmi och jowian! Fast det måste bli er tur nu.... Det är som du säger Jowian, bim fredag, lördag så är det tiiiiiiiidigt att testa idag!!

Hej Maho81! Tråkigt för dig också! Jag hoppas kroppen snart ordnar upp sig och det kommer ett plus för dig också!

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-08-01 08:45:12 följande:
    Nu behöver jag er hjälp!! Ska beställa progesteronkräm, min läkare "tror" ju inte på att det hjälper, så några vagitatoter lär jag inte få.. Tips på var jag kan köpa kräm behövs!! När o hur ofta, hur mkt salva ska jag ta?

Ska ringa gyn nu under fm, får se vad de säger, men 2 kurer pergo o inget plus :(
    Du kan inte vända på det tll din läkare då? "du tror inte det hjälper, men tror du det skadar?" Om det inte skadar att försöka så kan han/hon ju knappast ha några argument för att du inte ska få prova iaf??

Jag vet tyvärr inte var man köper salvan.... :(
  • MCT79
    FruW skrev 2011-08-01 09:21:47 följande:
    Tack fina ni för tipsen! Ska se vad han säger, krämen kostade 300 så är ju inte hela världen..

Sitter i soffan med valpen i knät, tur vi har honom! Gråten i halsen... Kompisen som ca här i går berättade att hon är gravid, i v 5, var inte ens meningen... Då är det lite jobbigt med neg test :(

Vill inte träffa ngn idag, sitter i min mörka håla o gråter :(
    Ohh gumman... din tur kommer, det är jag helt säker på... det är okej att gräva ner sig igen, bara man tar med sig spaden så man kommer upp igen....  <3
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-01 09:25:13 följande:
    Fortsätter hålla koll på er och håller alla tummar och tår för mimmi och jowian {#emotions_dlg.flower}

Tog nytt test ida, för att hålla koll på stegringen! för fyra dagar sen var plus-stecket typ 1/3 så svagt som kontrollstrecket, men idag var det lika starkt som kontrollstrecket :D
    Oh vad härligt! Grattis!
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-01 09:30:10 följande:
    Jaaa =) Tack!
    Ska ringa till gyn idag och se om dom kan boka in ett vul i vecka 8 till mig, så jag kan få se  om där är ngn hjärtaktivitet.. är sjukt nojjig :/
    Jag förstår det...
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-01 09:45:59 följande:
    Men dom ska väl inte kunna neka mig ett vul? har ju både mf o ma bakom mig och har ju fått lite färgade flytningar redan..
    Oj jag har ingen aning.. KAN kan de säkert... det gäller att stå på sig, kläm fram några tårar om det hjälper. Ibland får man vara rutten...
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-01 10:57:19 följande:
    Så nu har mitt test torkat.... Den inbillade skuggan har blivit ett streck när man lyser genom. Har ett test som jag tog i fredags, mega torrt såklart. Inget streck när man lyser genom. Ska minsann testa ikväll igen och imorgon och nästa dag fram till jag får min mens.... eller kanske ett rosa fint streck som man kan se utan att behöva lysa genom.
    Sådär talar en äkta missbrukare! Jag är stolt över dig JoWiAn!  hahahah!  Solig
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-01 17:11:27 följande:
    Konstigt att dom inte gav dig en tid direkt. Men hoppas allt ser bra ut om 2 veckor iaf!

Testnarkomanen här har nu tagit ett test till Kanske kanske kan skymta ett eventuellt streck. Men ropar inte hej förän jag är 100 säker. Tar nytt imorgon och på onsdag. Borde ju så fall se ett iaf på onsdag.        
    Tänkte precis fråga om det inte var läge med ett eftermiddagstest! hahah!
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-01 18:39:36 följande:
    Jag menar du??????
    Jaaa.... vad Lisa och jag tänker är att...tre tester till i morgon...är... ganska lite...

Cool
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3