• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

plutten02 skrev 2011-08-06 09:01:13 följande:
    TACK!!! Från och med idag så blir det test både morgon och kväll...
    Yähj! =))  *lever genom andra pga mitt testförbud*
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-08-06 09:16:39 följande:
    Jasså du har inte testat mer... Glad Nä du får leva på oss andra istället då
    Nej jag har varit toklydig...=)

Hur går det med blödningen flickanfin? Inget mer hoppas jag?
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-06 10:35:20 följande:
    Jag är ju lite småstörd som ni redan vet

Kom på mig själv precis med en konstig tanke. Börjat få riktig mensvärk. O så sitter jag och tänker: Kom igen nu mensen! O så kommer de lite mensvärk igen: Ja kom igen nu!   

Vill ju ha mensen nu så jag vet att min cykel har blivit stabil efter MF. (eftersom testen är negativa)  
    Vi vet...  Cool
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-06 10:44:10 följande:
    Har sovit som en kratta inatt, vaknat miljontals med gånger och varit övertygad om att jag blodat ner sängen..
    Har legat tills för en stund sen, sambon körde iväg med dottern så jag fick sova =D
    När jag gick på första toabesöket nu så kom det en slemmig brun flytning på pappret, såg ut som små bruna prickar (?) i den med.. hmm..
    Men inget mer blod iallafall! 
    Åhhh hoppas hoppas hoppas!!!
  • MCT79

Härligt det låter med biorum Mimmi! Jag har trotsat många dagar med finväder sista tiden.. Ge mig en regnig dag!!!

• MCT79
    FrkSommar skrev 2011-08-06 22:47:21 följande:
    Hej kan jag va´ra på ett på ett hörn´? Fock mit andra MA idag ochhar fyra MF i bagaget....
    jag är inne i IVF karusellan och lit´der av total panik jst nu... 
    Är inte så säker på att jag orkar mer men jag har god lust att ge upp totalt! 
    Hej FrkSommar, självklart  får du vara med här! Tråkigt att höra vad du varit med om och jag känner såå igen känslan av att inte orka igen. Det är okej att känna så och deppa ihop ett tag, men du kommer resa dig igen. Man gör det på något konstigt sätt.
    Hur länge har ni kämpat?

Kramar!
  • MCT79

JoWiAn och Flickanfin hur går det för er?

• MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-07 11:31:41 följande:
    Tack för era tankar <3
    Var ju i fredags som det kom blod, och sen bara brunt.. men igårkväll/natt så mös vi.. och direkt efter kom det blod..
    Men nu bara brunt..
    Kan det vara att det är känsligt där inne?
    Har inte direkt ont i magen heller.. 
    Jättesvårt att svara på. men visst kan det vara så att slemhinnorna är känsliga! Har du tagit något mer test? De gånger jag blödde tidigt och det var mf så sjönk ju hcg fort också.
    Har du några symtom?
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-07 11:45:18 följande:
    Jo jag tog test senast igår och det var starkt och fint (nu är testerna dock slut).. 
    Det enda symtomet jag haft och fortfarande har är ömma bröst och bröstvårtor.. och det har jag fortfarande..
    Oroar mig dock för att det ska vara ännu ett ma.. där var jag ju supergravid med rosa flytningar till och från fast bebis dog i vecka 6-8 men ma:et inte upptäcktes förrän i vecka 13 när det kom färskt blod.. :/
    Men du är typ 5+6 idag eller hur? Jag hade försökt få ett VUL om en vecka eller så för att se om där finns något foster med hjärtslag. Det är inga problem att se det i 6+6.... Det är ju skitjobbigt att gå och fundera också...
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-07 12:41:34 följande:
    Japp, vecka 7imorgon :) Jo jag vet, men risken finns att jag är felräknad ett par dagar.. och jag vill verkligen inte riskera att det är för tidigt för att se ett hjärta :/ Mkt möjligt att vi åker in i slutet av veckan eller i början på nästa beroende på hur det blir med blödningarna..
    Mmm det förstår jag... jag har kollat i 6+1 (trodde jag var 6+3) och nu sist var jag 6+3 men mättes till 6+4 och 6+5...

Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3