Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Together, vi fick veta i 6+3... Lång väntan...
Saftmedbulle, jag håller tummarna att det är en ofarlig blödning och att bebis mår bra!
Together, vi fick veta i 6+3... Lång väntan...
Saftmedbulle, jag håller tummarna att det är en ofarlig blödning och att bebis mår bra!
Helvetet?
Åhhh Mimmi!!
Den klippte mitt långa fina inlägg!
Klart du kommer få barn! Flera stycken!
Himla starkt gjort av dig tycker jag, vet själv hur jobbigt det var!
Igår var vi själva på barnens hus en kort stund när mamma var här. Köpte andra flaskor och en mobil till sängen bland annat... Kom på mig själv ned tanken "om jag får barn..." för att sen minnas...
Jag hoppas sååååååå att IVF är det som kommer ge dig plusset som går hela vägen!!
Jag man får nog oftast precis så mycket man orkar bära... (?) Det jag tycker är klokt att tänka på är dock att man inte måste orka med ett leende på läpparna... det är okej att bli förbannad, gråta, skriva och vara bitter. Bara man inte fastar i det, utan tar sig upp igen sen!
Men för att orka måste man få bryta ihop emellanåt. Ingen orkar vara "duktig" hela tiden...
Jag har många gånger velat ge upp. Men man reser sig igen, och igen och igen. Konstigt nog.
Nu har jag fått min belöning. Men tro mig när jag de senaste 2,5 veckan velat ge upp flera gånger.. Sååå slut efter graviditeten... och vilan lär dröja några år till... =)
Together jag tog en vecka till. Till 12+0 alltså. Sen har jag sett andra sluta redan v8-9 så
Det verkar finnas alla varianter!
Grattis till tvillingarna! Jag hoppas du får en smidig graviditet! Det är härligt och lite speciellt att få två men väldigt väldigt jobbigt också såklart…
Kram!
Bra rabatt Mimmi!! :))
Grattis Pixan!!
Missboring, den ska förbli förhöjd sögs det. Jag tycker tempning är svårt. Min var förhöjd kanske 0,1 grad under grav... Små marginaler!
Mimmi hur gick det för dig? Har smsat dig men vet inte om du fått det...
LisaVäntar hur har det gått idag??