• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

plutten02 skrev 2011-07-14 08:48:13 följande:
    Så man ska inte ta det förens man har ägglossning??? Då måste man nästan köra med ÄL test ju för att få veta redigt,
    sugarrush skrev 2011-07-14 08:36:54 följande:
    Albyl minor är respectfritt, inte pergotime eller trombyl. Men som sagt, 1/3 albyl minor är samma som trombyl. Jag tog albyl minor från ägglossningen och tar dem fortfarande, på uppmuntran av flera läkare. 
    Det är nog inte noga exakt på dan... men visst...  Låt det gå en mens till tycker jag... börja med ältest och sen kör du med albyl från det att du får utslag på äl-testerna...=)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79

En tredjedel...?
    Jag delade den på mitten sen nöp jag bort lite lite från vardera halva... så två dagar tog jag en liten bit och tredje dagen två pyttebitar.... det blir ju ingen exakt vetenskap på milligrammet men det räcker. =)

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-14 09:17:32 följande:
    Så lite mer än en halv då kan man säga som man ska ha varje dag då?
    Nej.. lite MINDRE än en halv... du ska ta en tredjedel av tabletten varje dag. En halv är för mycket och en fjärdedel lite för lite. =)
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-14 09:19:18 följande:
    ska man ta albyl minor varje dag från ägglossningen?
    Japp det kan man göra... en del tar från plus andra från äl... verkar lite olika på olika läkare det där... Min sa att jag skulle ta trombyl från plus... men jag tog från äl...  Oskyldig
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-14 09:23:52 följande:
    Ah, nu är jag med... Du delar biten och sen även tar bort en till liten bit av halvorna. Så först tar du dom stora två dagar och sen dom små den trejde dagen... Nu fattar jag!!!
    Ja precis! Cool
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-14 09:44:33 följande:
    Såklart du kan få marsbebis, det vore ju kanon!

Har vul 27 juli, bävar lite... Hoppas verkligen att det inte är en till ofostrig grav bara. Förvånad

Stor kram tillbaka!!
    vad hette det sa du? Klart det inte är... med så starkt plus är det en bebis. Minst. Oskyldig
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-14 11:30:54 följande:
    Hahaha, är du igång med det där igen nu! Knasfia där!
    Tyckte väl ni hade varit lite väl snälla mot varann ett tag.. Cool
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-14 12:26:02 följande:
    Dessa flytningar som alla snackar om när man är gravid... är det vanligt eller? Jag har ju haft flytningar nu sen ÄL testet visade Glad... Måste ju ha trosskydd för att inte behöva byta trosor hela tiden...

Har ju så mycket symtom som tyder på grav men ICKE... NU FÅR MENSEN KOMMA...

Tänk om man kunde göra en knäppning med fingrarna så kom mensen Cool
    Vet inte.. jag har en känsla av att de rinner men det gör det inte, är tvärtom ganska torr...??
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-14 12:40:13 följande:
    Hahaha, du är ju helt galen! Hur troligt är det att jag går över 21 dagar då? Va, va, va?!
    Ohh det är inte helt ovanligt vid 39 års ålder....har jag hört... Oskyldig  (ps jag får betalt av leaeva för att skriva det här...)
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-07-14 12:56:57 följande:
    Har mensvärk/molvärk som F-N, cykeldag 21.. Vad är detta? Endo som börjar bråka mitt i cykeln nu? Ngn som vet? :( ONT!!
    Jag fick molvärk 4 dagar efter äl! Sen har det hållit i sig sen dess!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3