-
Näe det är inte farligt, det är så låg dos... det är om du är extremt lättblödande i vanliga fall?Lofot skrev 2011-07-08 06:28:25 följande:Men, kan man ta det bara sådär? Inget som kan bli "farligt"?
-
Jag började ta trombylen redan vid äl den här gången... (eller det är första gången) för jag hade läst att det kunde underlätta implantationen av ägget... och jag plussade tiiiidigt och starkt... Vill gärna tro att det beror på att ägget fäste bra... ! och att trombylen spelade in...=)Lofot skrev 2011-07-08 06:58:09 följande:nä, lättblödande är jag väl inte. Är bara otroligt nojig när det gäller tabletter :) Men tänk om det är DET som behövs för att ett frö ska stanna kvar! Måste prata med maken om det när han vaknar :)
Jag är en liten fegis, ser du!
Lycka till idag! Håller alla tummar jag haaaaar!
Sen får vi se om det finns nått pyre idag... -
Hej.... Lite chockad... Vi fick se hjärta slå... Mättes till 6+5.... det andra hjärtat slog också... Mättes 6+4.... Två!
GRÅTER.... chock!! -
T*** för alla grattis! Jag är lite chockad än... eller.. väldigt... gick in med inställningen att vi inte skulle få se nått hjärta och han tittade lääääääänge innan han visade hjärtslagen... sen småpratade han lite och frågade om jag hade medicinerat den här gången och pratade på om allt möjligt... jag har en skärm på väggen i min fotända så jag ser hela tiden det han ser.... plötsligt när jag tittar på skärmen klickar nått till i mig...."är det där två hinnsäckar?" "japp det är det, det var därför jag frågade om medicineringen...."
När vi gjorde vul 5+1 såg han bara en hinnsäck men det måste ha funnits två redan så sa denna läkare bara det att han inte såg den riktigt. Jag vet ju sedan tidigare att han missar en del saker så....
Iaf... enligt senaste mens är jag 6+3 idag... tvilling 1 mätte han till 6+5 och tvilling 2 till 6+4... har inga riktigt bra bilder men ska se om jag kan få in dem senare i kväll..=)
Har varit på språna hela dan så nu ska jag vila lite och umgås med sambon! Kram till er alla!
-
Ja det gjorde du!! ;)Bellas7 skrev 2011-07-08 09:20:55 följande:Hahahaha MCT JAG SA DET
Vad underbart grattis -
Näe! Det var vanlig kukimus..... Fast med pergotime!Lofot skrev 2011-07-08 09:33:47 följande:MCT var det ivf?!
-
Jag ryser också! Lite av obehag! haha!JoWiAn skrev 2011-07-08 20:32:28 följande:Gud vad kul!!!!!!!!! Ryser i hela kroppen!!!! Gud vad glad jag blev för din skull!!!! Detta är ju helt underbart!
-
Jamen det vaaaaar ju det!!!JoWiAn skrev 2011-07-08 20:34:38 följande:hahahahahahahah KUKIMUS!!!!!!!!!!!! hihi.... DE måste jag adoptera!
-
Jag håller stenhårt!!!!SoMa72 skrev 2011-07-10 14:28:34 följande:Halloj brudar!
Nu sitter jag på flyget hem fr Barcelona, första alkoholfria semestern på 22 år.. Ska testa ikväll eftersom jag inte testat sen förra lördagen, är jättenervös! Om strecket är borta blir jag galen, har visserligen inte fått mens, men det skulle kunna bero på proggisarna. Håll tummarna!
Kram -
Jag bestämde mig....i...januari.. för att jag inte längre orkade hänga upp mitt liv på huruvida jag skulle bli gravid denna månad, nästa eller nästa osv... så jag funderade över vad jag gjorde på dagarna... vad som fick mig att må bra... vad som fick mig att må bra tidigare i livet... och så återupptog jag en gammal hobby... ridning... hann bara rida ett par ggr innan jag plussade och hade världens ågren för jag hade ju hittat en häst att ha på foder, stallplats och allting.Lofot skrev 2011-07-10 15:35:13 följande:Jag menar... Jag vill inte vara en bitterkärring. Men jag tror jag börjar bli det... Hur bryter man mönstret?
Min poäng är att man måste leva medan man väntar... dels går väntan fortare dels blir livet roligare.. Jag blev jätteledsen när tre av mina jobbarkompisar plötsligt började visa mage.. en av dem VET jag har kämpat som ett djur så det var lite lättare... den andre blev övertalad av sin sambo att våga försöka och det tog sig direkt.... gjorde ont som f-n... Jag tycker det måste vara okej också... bara man inte låter det ta över allt såklart.
Fokusera på det som finns i livet som är bra, börja med nått du alltid velat göra... Livet är det som pågår JUST NU... :)